بازنشستگی بیش از 5 هزار فرهنگی تهران در سال‌جاری

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از بازنشستگی بیش از 5 هزار فرهنگی در پایتخت، در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه ستاد پروژه مهر سال 1400-1399 آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از فعالیت فرهنگیان در ایام شیوع بیماری کرونا در مدارس و مناطق با اشاره به کمبود نیرو و بازنشستگی بالغ بر 5 هزار فرهنگی شهر تهران اظهار داشت: به فراخور هر منطقه راهکارهای لازم ارائه شده و بر ساماندهی نیروی انسانی، صدور ابلاغ در سیستم بکفا، برنامه‌ریزی و اجرای فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های ضمن خدمت مدیران و معلمان و راهبری سیستم سناد و ورود اطلاعات دانش‌آموزان در راستای ستاد پروژه مهر سال 1400-1399 تأکید شده است.

وی با تأکید بر برگزاری هرچه سریع‌تر جلسات ستاد ثبت‌نام و نقل و انتقال فرهنگیان با توجه به کمبود نیروی انسانی و بحث مقابله با کرونا در پایتخت، بر ساماندهی نیروها تصریح کرد و گفت: انتظارات و آسیب‌های پروژه مهر باید شناسایی شود و ضمن تحلیل نتایج پروژه مهر 98، زیر ساخت‌های لازم از نظر نرم‌افزار و سخت‌افزار مدارس ارتقا یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران پروژه مهر را تمام ساحتی قلمداد کرد و ادامه داد: نقاط قوت و ضعف باید مورد بررسی قرار گیرد و ساماندهی نیروی انسانی، مدیریت کمبود رشته درسها و توزیع نیروی انسانی با جدیت پیگیری شود.

وی با تبیین اهداف پروژه مهر سال 1400-1399، نیروی انسانی را بسیار حائز اهمیت دانست و بر تقویت سیستم نظارت بر ورود اطلاعات تصریح کرد و افزود: دورکاری به معنی استراحت نیست و باید همکاران با جدیت به مباحث آموزشی و پرورشی خود عنایت داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس، نسبت به آموزش دانش‌آموزان در شبکه اجتماعی دانش‌آموزی(شاد) و برنامه‌ریزی‌های لازم تأکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065290

وب گردی

وب گردی