اهداف و مأموریت معاونت فرهنگی و بین الملل دانشگاه آزاد در سال 99 تشریح شد

جلسه دیدار نوروزی دکتر طهرانچی با معاونت های فرهنگی و دانشجویی و مدیران امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه دیدار نوروزی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل این حوزه و مدیران کل و مشاوران معاونت امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین کلانتری و مدیران کل معاونت فرهنگی و دانشجویی به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد سال 98 پرداختند که شامل موضوعاتی از جمله اقدامات لازم در خصوص نقل و انتقال دانشجویان، خدمات دانشجویی، خدمات رفاهی به دانشجویان، برنامه های فرهنگی، برگزاری جشنواره های فرهنگی و ... بود.

در این جلسه مقرر شد تا معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تمان توان خود و استفاده از توان ظرفیت هاو پتانسیل ها، خدمات مطلوب به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کند.

همچنین رئوس برنامه ها، اهداف و مأموریت های سال 99 معاونت فرهنگی و دانشجویی به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد.

مدیران کل معاونت اموربین الملل و دانشجویان غیرایرانی نیز با ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته شامل خدمات به دانشجویان غیرایرانی، جذب دانشجویی غیرایرانی در واحدهای دانشگاه، رایزنی به منظور تأسیس شعبه دانشگاه در کشورهای همسایه، انعقاد تفاهم نامه های مربوطه و ... پرداختند و برنامه های خود برای ارتقاء کیفیت فعالیت های معاونت در سال 99 را اعلام کردند.

دکتر طهرانچی در این جلسه پس از استماع گزارشهای عملکرد و برنامه های معاونت های فرهنگی و دانشجویی و امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی راهکارهای لازم برای فعالیت این دو معاونت ارائه داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065295

وب گردی

وب گردی