بهره مندی مددجویان و نیازمندان در کمیته امداد از خدمات غیرحضوری

دوشنبه 18 فروردین 1399 - 08:20
کد مطلب: 1065303
سامانه تلفنی ارتباطات مردمی

بهره مندی مددجویان و نیازمندان در کمیته امداد از خدمات و روش‌های غیر حضوری و رسیدگی به درخواست‌های آنها در دوره شیوع بیماری کرونا به صورت اینترنتی یا از طریق سامانه تلفنی، همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، با توجه به اینکه بخش زیادی از مددجویان کمیته امداد را افراد سالمند یا بیماران صعب‌العلاج تشکیل می دهند، به منظور کاهش خطر ابتلای این افراد و دیگر خانواده‌های تحت حمایت، ستاد مرکزی پیشگیری از بیماری کرونا در کمیته امداد تمهیدات لازم را مصوب و اجرایی کرده تا مراجعات افراد نیازمند به دفاتر این نهاد و همچنین مراجعه حضوری مددکاران در منازل مددجویان به حداقل برسد.

بر اساس این خبر، تمام خدمات کمیته امداد به صورت آنلاین در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفته است و مددجویان می‌توانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.e.emdad.ir درخواست‌های مورد نظر خود را ثبت کنند و این درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه به اطلاع مددجویان خواهد رسید.

این خبر می افزاید، راه‌اندازی سامانه تلفنی ارتباطات مردمی برای مددجویان در صورتی که امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند یا به دلایل فنی همچون قطع شبکه و ... خدمات آنلاین در دسترس نباشد، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی به شماره ۰۹۶۸۸۷ درخواست خود را به مددکاران کمیته امداد اعلام کنند که در این مورد نیز رسیدگی به درخواست‌ها به صورت روزانه انجام شده و از طریق کد پیگیری که در اختیار متقاضی قرار گرفته، قابل پیگیری است.

همچنین افراد نیازمندی که تحت حمایت کمیته امداد نیستند می توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی به شماره ۰۹۶۸۸۷درخواست خود را به صورت فایل صوتی، نمابر و رایانامه با ذکر شماره تلفن و آدرس محل سکونت، ثبت کنند تا مددکاران کمیته امداد در کمترین فاصله زمانی به این درخواست‌ها رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

20 / 20

نظرات

1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.

ایسکاTV

اخبار پر بازدید

آخرین اخبار