استفاده از فضای مجازی برای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان

جلسه دیدار نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه دیدار نوروزی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسرو پناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه و مدیران کل و مشاوران این حوزه صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه و مدیران کل معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه گزارشی در خصوص عملکرد این معاونت در سال گذشته ارائه دادند.

در این جلسه به ارائه موضوعاتی از جمله گسترش هیأت های اندیشه ورز در واحدهای دانشگاه، اقداماتی در خصوص تعالی علوم انسانی و هنر در دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری جلسات و سمینارهای در خصوص ارتقای کیفیت آموزش علوم انسانی و هنر و اقدامات لازم دانشگاه در دوران پسا کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مأموریت ها، اهداف و برنامه های معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه در این جلسه ارائه شد.

دکتر طهرانچی پس از استماع گزارش عملکرد و رئوس برنامه های سال جاری معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه به بیان راهکارهایی دراین زمینه پرداخت و براستفاده از فضای مجازی برای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان تأکید کرد.

گفتنی است جلسات دیدار نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با معاونت های این دانشگاه به منظور بررسی عملکرد سال گذشته و مأموریت های سال جاری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065411

وب گردی

وب گردی