مسئولان از ظرفیت تشکل‌های دانشجویی برای آموزش مجازی استفاده کنند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: متاسفانه از پتانسیل‌ تشکل‌های دانشجویی مانند بسیج، برای اطلاع رسانی هرچه بهتر درباره آموزش مجازی استفاه نمی‌شود.

علی قیاسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت آموزش مجازی در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: متاسفانه تا بدین لحظه، اطلاع رسانی درستی از نحوه استفاده از آموزش مجازی از سوی مسئولان واحد تهران جنوب انجام نشده و دانشجویان دچار سردرگمی شده اند.

قیاسی افزود: همچنین از پتانسیل‌ تشکل‌های دانشجویی مانند بسیج، برای اطلاع رسانی هرچه بهتر درباره آموزش مجازی استفاه نمی‌شود؛ درحال حاضر بیشتر دانشجویان از فرآیند آموزش مجازی اطلاعات ندارند و روند برگزاری کلاس‌ها مشخص نیست. برخی استادان کلاس را تشکیل می‌دهند و برخی نمی‌دهند.

مسئول بسیج دانشجویی واحد تهران جنوب ادامه داد: دغدغه اصلی دانشجویان این است که بالاخره تکلیف این ترم چه خواهد شد و به نوعی نگران آینده تحصیلی خود هستند؛ متاسفانه واحد تهران جنوب تاکنون عملکرد ضعیفی را در حوزه آموزش مجازی داشته و مورد استقبال دانشجویان قرار نگرفته است.

وی تصریح کرد: درحال حاضر برخی از دانشجویان داغدار از دست دادن عزیزانشان در اثر بیماری کرونا هستند و یا این که از امکانات سخت افزاری برای استفاده از آموزش مجازی برخوردار نیستند. این موضوع باعث شده است که بسیاری از دانشجویان نتوانند به نحو مطلوبی از خدمات آموزشی برخوردار شوند. متاسفانه مسئولان تهران جنوب از وضعیت دانشجویان اطلاع چندانی ندارند.

قیاسی با بیان این که دانشگاه از فعالیت‌های بسیج دانشجویی هیچ گونه حمایتی نمی‌کند گفت: تاکنون هیچ بودجه و مبلغی به بسیج دانشجویی برای فعالیت‌های فرهنگی و غیرفرهنگی داده نشده است؛ علی رغم درخواست‌هایی که به معاونت فرهنگی واحد داده‌ایم، تمام منابع مالی فعالیت‌های بسیج دانشگاه به صورت مردمی تامین شده است.

مسئول بسیج دانشجویی واحد تهران جنوب خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با کرونا نیز هیچ گونه حمایتی از سمت مسئولان دانشگاه انجام نشد و تمامی فعالیت ها به صورت خودجوش و مردمی انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065425

وب گردی

وب گردی