دانشگاه آزاد پرچمدار آموزش مجازی در سطح آموزش عالی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پرچمدار آموزش مجازی در سطح دانشگاه‌های کشور است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمود پوریوسف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت دانشجویان و اعضای هیأت علمی از اسفندماه سال گذشته کلاسهای آموزش مجازی در واحدهای سطح استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طبق دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ستاد آموزش مجازی در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی تشکیل شد، گفت: در این ستاد تمام امور مربوط به آموزش مجازی انجام شد و تمام واحدها و مراکز و آموزشکده های سما در سطح استان اطلاعات خود را به سامانه واحد الکترونیک انتقال دادند.

رئیس دانشگاه آزاد استان آذربایجان غربی با بیان اینکه مسئولان حوزه فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در طول تعطیلات عید به صورت شبانه روزی فعالیت داشته اند، گفت: سامانه ای به منظور طرح و رفع سؤالات و مشکلات اعضای هیأت علمی و دانشجویان سطح استان نیز راه اندازی شده تا کلاسهای آموزش مجازی بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شود.

پور یوسف با بیان اینکه در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان از تاریخ 5 الی 15 فروردین کلاسهای جبرانی به صورت مجازی برگزار شد، گفت: این کلاسها از 16 فروردین ماه به صورت روزانه در تمام واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه در حال برگزاری است.

وی افزود: در فضای مجازی کانالهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در حال فعالیت است تا مشکلات مربوط به آموزش و پژوهش دانشجویان و اعضای هیأت علمی را برطرف کند.

پوریوسف با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پرچمدار آموزش مجازی در سطح دانشگاه های کشور است، گفت: این دانشگاه با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های خود و به صورت متمرکز از طریق واحد الکترونیکی توانسته کلاسهای مجازی را به نحو مطلوب برگزار کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065433

وب گردی

وب گردی