نصرتی: صعود ۲ تیم اول جدول به لیگ برتر منطقی نیست

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت که اگر مسابقات لیگ دسته اول نیمه‌کاره بماند، صعود دو تیم اول جدول به لیگ برتر منطقی نخواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، محمد نصرتی درباره تعطیلی لیگ‌های ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: اکثر کشورهای دنیا با چنین وضعیتی مواجه و لیگ‌ها هم تعطیل هستند. قطعاً ارزش جان انسان‌ها این اجازه را نمی‌دهد که بخواهیم با برگزاری مسابقات فوتبال ریسک کنیم. فعلاً باید با این وضعیت کنار بیاییم.

وی در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر نیمه‌کاره ماندن مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: پیشنهاد من این است که بازی‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شوند. برای لیگ فصل آینده هم می‌توانند شرایط خاصی را در نظر بگیرند، به‌عنوان مثال بازی‌ها بدون کمترین وقفه انجام شود یا اینکه اگر امکانش وجود دارد بازی‌های جام حذفی را هم به دلیل فشرده نشدن مسابقات برگزار نکنند. از طرفی می‌توانند به تیم‌ها اجازه جذب بازیکنان بیشتری را بدهند تا با مصدومیت یا محرومیت آنها مشکلی ایجاد نشود.

نصرتی درباره اظهارنظر مسئولان دو باشگاه مس رفسنجان و مس کرمان که معقتدند در صورت تعطیلی مسابقات لیگ دسته اول باید این دو تیم به لیگ برتر بروند، اظهار داشت: در صورت تعطیلی بازی‌ها، صعود دو تیم اول جدول به لیگ برتر یا مشخص کردن تیم‌های سقوط‌کننده منطقی نیست. در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. در حال حاضر در لیگ دسته اول هفت تیم این شانس را دارند که به لیگ برتر صعود کنند.

کد خبر: 1065507

وب گردی

وب گردی