تحویل نسخه چاپی پایان‌نامه ارشد دانشگاه امیرکبیر از فرایند تسویه حذف شد

دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد از فروردین‌ماه سال جاری، تحویل نسخه چاپی پایان‌نامه کارشناسی ارشد از فرایند تسویه فارغ‌التحصیلان حذف شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد از فروردین‌ماه سال جاری، تحویل نسخه چاپی پایان‌نامه کارشناسی ارشد از فرایند تسویه فارغ‌التحصیلان حذف شده و صرفاً نسخه دیجیتال پایان‌نامه با شرایط مندرج در سایت کتابخانه این دانشگاه، دریافت می‌شود.

در اطلاعیه کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر آمده: ﺑﻪ اﺳﺘﺤﻀﺎر ﻣﯽ‌رﺳﺎﻧﺪ ﭘﯿﺮو ﻣﺼﻮﺑﻪ هیئت رﺋﯿﺴﻪ داﻧﺸﮕﺎه و در راﺳﺘﺎی ﺻﺮﻓﻪ‌ﺟﻮﯾﯽ در ﻫﺰﯾﻨﻪ‌ﻫﺎ و ﻣﺼﺮف ﮐﺎﻏﺬ، از ﻓﺮوردﯾﻦ‌ﻣﺎه ۱۳۹۹ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻧﺴﺨﻪ ﭼﺎﭘﯽ ﭘﺎﯾﺎن‌ﻧﺎﻣﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ از ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﺗﺴﻮﯾﻪ ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻼن ﺣﺬف شده و ﺻﺮﻓﺎً ﻧﺴﺨﻪ دﯾﺠﯿﺘﺎل ﭘﺎﯾﺎنﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﺷﺮاﯾﻂ ﻣﻨﺪرج در ﺳﺎﯾﺖ ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ درﯾﺎﻓﺖ ﻣﯽشود.

براساس آن چه در این اطلاعیه آمده، قرار است در آﯾﻨﺪه ﻧﺰدﯾﮏ ﮔﺰﯾﻨﻪای در ﭘﻮرﺗﺎل استادان، ﺗﺤﺖ ﻋﻨﻮان راﻫﻨﻤﺎی ﭘﺎﯾﺎن‌ﻧﺎﻣﻪ‌ﻫﺎی ﻣﺬﮐﻮر اﯾﺠﺎد شود ﺗﺎ نسخه الکترونیکی تحویل داده شده به کتابخانه مرکزی ﺗﻮﺳﻂ استادان راﻫﻨﻤﺎ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان آﺧﺮﯾﻦ ﻧﺴﺨﻪ ﻣﻮرد ﺗأﯾﯿﺪ ﻗﺮار ﮔﯿﺮد.

کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرده، مورد فوق پس از ایجاد اطلاع‌رسانی خواهد شد و تا زمان ایجاد آن، فرایند تسویه‌حساب با رویه فعلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065514

وب گردی

وب گردی