بروزرسانی جدید watchOS 6.2.1 منتشر شد

اپل برای رفع ایرادات بوجود آمده برای FaceTime بروزرسانی watchOS 6.2.1 را منتشر کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اپل چندی پیش انتشار بروزرسانی watchOS 6.2.1 را برای مدل های مختلف Apple Watch را آغاز کرد. به همراه این بروزرسانی برخی ایرادات FaceTime رفع شده است.

بروزرسانی WatchOS 6.2.1 منتشر شد

به روزرسانی watchOS 6.2.1 که اخیراً توسط اپل منتشر شده است ، دارای اصلاحاتی در مورد اشکالات مختلف است که در درجه اول در استفاده از FaceTime ظاهر شده بود. مدتی است که کاربران اظهار داشته اند که با ایجاد اتصال FaceTime با دستگاه ها قبل از نسخه های iOS 9.3.6 و OS X El Capitan 10.11.6 مشکل دارند. در واقع ، با بروزرسانی جدید watchOS 6.2.1 ، این مشکل توسط اپل حل شده است.

شایان ذکر است ، مشکلی شبیه به این مشکل در مدل های آیفون با نسخه iOS 13.4 ظاهر شده بود. به همین ترتیب، اپل اظهار داشت که این مسئله مشابه را با بروزرسانی iOS 13.4.1 حل کرده بود. اپل همچنین برای طرف iPad بروزرسانی 13.4.1 iPadOS را منتشر کرد. در حقیقت، می توان گفت که بروزرسانی جدید اساساً برای رفع این اشکال تهیه شده است.

در به روزرسانی جدید بیان شده است که علاوه بر رفع این اشکال در چندین موضوع مختلف، بهبود عملکرد نیز انجام گرفته شده است. برای انجام به روزرسانی لازم است اپلیکیشن Apple Watch را روی آیفون باز کنید و در قسمت General به Update Software بروید. همچنین می توانید آپدیت را مستقیماً از Apple Watch بارگیری و نصب کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065641

وب گردی

وب گردی