نگاه جهادی برای مدرسه‌سازی در سال جهش تولید

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: شعار جهش تولید در اولویت سال ۹۹ سازمان نوسازی مدارس قرار می‌گیرد، بی‌شک این سازمان با کار در استان‌ها و نگاه جهادی به مدرسه‌سازی که نیاز ضروری کشور است، می‌تواند در بحث جهش تولید نقش آفرین باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهراله رخشانی‌مهر درباره نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: بخشنامه‌های سازمان نوسازی مدارس از ابتدای سال جدید مجددا به ادارات کل استانی تجدید شد و دوباره در این بخشنامه‌ها بر بحث جهش تولید تاکید شد.

وی افزود: سازمان نوسازی مدارس در بخشنامه‌ها تاکید کرده است که به هیچ عنوان در ساخت و بازسازی مدارس از تجهیزات ساخت خارج استفاده نشود و برای افزایش تولید به ویژه در تجهیزات موتورخانه.ها و سیستم سرمایش و گرمایش، فقط تجهیزات تولید داخل مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه سازمان نوسازی برای نقش آفرینی در تحقق جهش تولید مصمم است، عنوان کرد: سازمان در موارد مختلف شعار جهش تولید را مد نظر قرار داده و با توجه به اینکه سازمان نوسازی مدارس تولیدکننده نیست و مصرف کننده است، تصمیم گرفته شد به صورت مناسب از این شعار بهره‌مند شود.

رخشانی‌مهر افزود: سازمان نوسازی برای جهش در تولید باید نسبت به ساخت مدارس در مناطق نیازمند از جمله مناطق سیل و زلزله زده اهتمام داشته باشد تا این شعار در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: جهش تولید در سازمان نوسازی مدارس که دستگاهی خدمات ده به بخش آموزش و پرورش است، به این صورت معنا می‌یابد که از محصولات تولید داخلی با ساخت و ساز بیشتر بهره مناسبی برد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی مدارس باید از تولیدات تولید کنندگان در مدارس استفاده مناسبی داشته باشد، به‌طور مثال سازمان نوسازی مصرف کننده اصلی تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی است. همچنین برای ساخت مدارس از مصالح مختلف استفاده می‌کند.

رخشانی‌مهر با اشاره به ممنوعیت استفاده از تجهیزات خارجی در ساخت و بازسازی مدارس گفت: برای جهش تولید باید مدارس بیشتری بسازیم و کلاس های بیشتری به دانش آموزان تحویل دهیم تا در تولید مصالح ساختمانی و تجهیزات آموزشی نقش آفرین باشیم. چرا که با مصرف بیشتر تولید نیز بیشتر و جهش تولید محقق می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065667

وب گردی

وب گردی