برومند: پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس موضع‌گیری‌ها را تمام کنند

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بهتر است پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس ماجراهای اخیر را تمام کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، پرویز برومند درباره بحث ادامه یا تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: اگر بازی‌های لیگ ادامه پیدا کند، بهتر است چون همه تیم‌ها به حق‌شان می‌رسند. تنها بازی‌های لیگ بیستم باقی می‌ماند که با این شرایط آغاز مسابقات عقب‌تر می‌افتد.

وی افزود: اگر فکر می‌کنند که نمی‌توانند با شرایط فعلی لیگ را برگزار کنند، فیفا و مقررات آن وجود دارد تا به این موضوع رسیدگی کند. شیوع ویروس کرونا اتفاقی است که در همه جای دنیا افتاده و کاری نمی‌توان انجام داد.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص موضع‌گیری اخیر پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر تصریح کرد: صحبت‌های پیشکسوتان برای گذشته است و دیگر نباید ادامه پیدا کند. استقلال و پرسپولیس محبوب‌ترین تیم‌های ایرانی هستند و اتحاد پیشکسوتان به سود این دو تیم خواهد شد. بهتر است پیشکسوتان این قائله را تمام کنند‌.

برومند درباره نقش بهتاش فریبا در سریال پایتخت 6 به عنوان دروازه‌بان نساجی گفت: این سریال به نسبت‌ گذشته کمی ضعیف بود. در پایتخت 6 به فوتبال پرداخته شد و بهرام افشاری در نقش بهتاش فریبا، درخشان بازی کرد. فریبا می‌تواند دروازه‌بان خوبی شود، اما باید دید از لحاظ سنی در چه شرایطی است. اندام او برای دروازه‌‌بانی خوب است و باید دید می‌تواند از پس تمرینات سخت برآید یا نه!

کد خبر: 1065669

وب گردی

وب گردی