واکنش سعادتمند به صحبت های افشین پیروانی!/ عذرخواهی مجریان نوروز فوتبالی از استقلالی‌ها/ طارمی زیر ذره‌بین اسپورتینگ لیسبون

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

واکنش سعادتمند به صحبت های افشین پیروانی!

چندی پیش افشین پیروانی در مصاحبه ای مدعی شد در صورت برگزار نشدن لیگ جام باید به پرسپولیس تقدیم شود. احمد سعادتمند در گفتگو با سایت باشگاه استقلال پاسخ سرپرست پرسپولیس را اینگونه داد: به هیچ عنوان با تقدیم قهرمانی به هیچ تیمی موافق نیستم و مقابل این ایده بسیار غلط خواهم ایستاد. وضعیت لیگ امسال نامشخص است و شیوع بیماری کرونا نه تنها ادامه مسابقات را در وضعیت فعلی ناممکن کرده است بلکه امکان به پایان رساندن این مسابقات در ماه‌های آینده را نیز زیر سوال برده است. هر چند همه مدیران، سرپرستان، سرمربیان و بازیکنان تیم های حاضر در لیگ این حق را دارند که نظر خود پیرامون وضعیت لیگ نیمه کاره‌ای که داریم را بیان کنند اما کسی اجازه ندارد نظر خود را نظرقطعی و تنها راه درست بداند. بنده بنا به درخواست هواداران عزیز استقلال در این مورد قطعا واکنش نشان خواهم داد.

وی همچنین افزود: به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید می کنم مطلقا با اعلام پایان لیگ و قهرمانی تیم دیگر موافقت نخواهم کرد چرا که فاصله امتیازی و میزان بازی‌های مانده به نوعی است که قهرمانی هیچ تیمی مسجل نیست.

کمک یک میلیاردی کاپیتان پرسپولیس به انزلی

سید جلال حسینی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ، بازیکن و کاپیتان پرسپولیس که اهل بندرانزلی است به مناسبت نیمه شعبان 2 هزار بسته مواد غذایی ، مواد بهداشتی ، ماسک و دستکش به ارزش یک میلیارد تومان به نیازمندان این شهرستان اهدا کرد.

این ورزشکار خیر همچنین از میلاد امام حسین (ع) تا میلاد مهدی موعد ( عج ) هر شب 400 وعده غذای گرم بین نیازمندان بندر انزلی توزیع کرد.

اهدای دستگاه های ضد عفونی ، تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی و تولید ماسک از دیگر اقدامات خیریه این بازیکن فوتبال است.

۴ تیم بالای جدول به آسیا می‌روند

حیدر سلیمانی به میسر نبودن ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و به ایرنا گفت: نخستین نشست معرفی چهار تیم نخست هفته جاری با حضور مدیران باشگاه‌های لیگ برتر برگزار و بنا شد در نشست‌های آتی برای معرفی چهار تیم نخست لیگ برتر تصمیم‌گیری شود.

او ادامه داد: ملاک عمل در این تصمیم‌گیری ۱۰ تا ۲۰ فاکتور از جمله کسب امتیاز تیم‌ها، گل‌های زده و دریافت شده و برد و شکست‌های آنها است.

نماینده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به لغو کامل مسابقات جام حذفی فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: با معرفی چهار تیم نخست، سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا مشخص می‌شود.

گفتنی است، در حال حاضر تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و تراکتور سازی(با ۲۱ بازی) به ترتیب با ۴۷، ۳۷ و ۳۷ امتیاز و استقلال با ۳۶ امتیاز (۲۰بازی) به ترتیب در رتبه‌های اول تا چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند.

VAR از یک‌چهارم نهایی در لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا از ابتدای مرحله یک چهارم نهایی دوره فعلی لیگ قهرمانان آسیا 2020 برای اولین بار در بزرگترین مسابقات قهرمانی باشگاههای قاره‌ای، درخواست فن آوری داور ویدئویی(VAR) را رسما پذیرفت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا خطاب به فدراسیون های ملی درگیر در لیگ قهرمانان آسیا 2020، استفاده از فناوری VAR برای اولین بار در سطح مسابقات باشگاه های قاره ای با توجه به معیارهای تعیین شده را اعلام کرد و به این ترتیب پس از استفاده از این فن‌آوری در بازی های مراحل پایانی جام ملت های آسیا در امارات و در اوایل سال 2019 و همینطور بازی های مرحله حذفی زیر 23 سال آسیا در تایلند، حالا در بازی های دیگری در سطح قاره، فن آوری کمک داور ویدئویی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

با اعلام مسئولان برگزار کننده این بازی ها، دو تیم السد و الدحیل، تیم هایی خواهند بود که مشکلی از نظر استفاده از این فناوری در بازی های خود نخواهند داشت چرا که پیش از این در بازی های لیگ ستارگان قطر و جام امیر قطر، ابزارهای موجود را در ورزشگاه های خود کارگزاری کردند و به این ترتیب بدون هیچ مشکلی می توانند از آنها استفاده کنند.

پول میلیچ و دیاباته فراهم شد

احمد سعادتمند که به تازگی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شده است در اولین گام می خواهد مطالبات میلیچ و دیاباته را پرداخت کند تا آنها سر موعد مقرر به ایران برگردند و در تمرین آبی هاد شرکت کنند.

در این بین گفته می شود سعادتمند موفق شده پول خارجی های استقلال را فراهم کند و او منتظر بازشدن صرافی های تهران است تا بتواند پول میلیچ و دیاباته را به حساب آنها حواله کند.

گفته می شود پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال هدف بعدی سعادتمند است که امیدوار است در هفته آینده آن را عملی کند.

عذرخواهی مجریان نوروز فوتبالی از استقلالی‌ها

پخش یک آیتم در برنامه نوروز فوتبالی درباره تاریخ باشگاه استقلال باعث تکدر خاطر هواداران این تیم شده بود و طی یک هفته گذشته مسائلی را در فضای مجازی ایجاد کرد. از این رو صفحات هواداری استقلالی هم اهانت هایی به مجریان این برنامه انجام دادند.

افشین عبداللهیان سردبیر و مجری نوروز فوتبالی بعد از صحبت های منصوریان درباره اتفاق پیش آمده عنوان کرد: «نویسنده نباید به بخش هایی که تردیدهای تاریخی درباره اش وجود دارد، ورود می کرد تا عده ای از بینندگان ما مکدر شوند. طی 5 سال گذشته که شب های فوتبالی را تاسیس کردیم، سعی داشتیم با آرامش به اطلاع رسانی و ساخت برنامه و به دور از آنکه دعوایی انجام دهیم، بپردازیم. واقعیت این است که ما هم از این متن بی خبر بودیم و حالا که آقای منصوریان با بزرگواری عذرخواهی می کند، ما هم با عذرخواهی کوچک نمی شویم و از بینندگان و به خصوص استقلالی هایی که ناخواسته باعث تکدر خاطرشان شدیم عذرخواهی می کنیم. همه طرفداران تیم های مختلف برای ما بی نهایت بااارزش هستند و دوست نداریم کسی ناراحت باشد. حتی اگر درباره آقای مورینیو هم اشتباهی رخ می داد، عذرخواهی می کردیم.»
همچنین محمد میر و مهدی توتونچی دو مجری دیگر برنامه نوروز فوتبالی نیز از هواداران استقلال عذرخواهی کردند تا غائله پیش آمده درباره آیتم جنجالی این برنامه به پایان برسد.

طارمی زیر ذره‌بین اسپورتینگ لیسبون

نشریه «رکورد» پرتغال امروز خبر داد مهدی طارمی، مهاجم ایرانی ریوآوه دوباره مورد توجه باشگاه اسپورتیگ قرار گرفته است. این نشریه نوشت: روبن اموریم (سرمربی اسپورتینگ) به دنبال یک مهاجم است و مهدی طارمی، مهاجم ریوآوه یکی از گزینه‌هایش به شمار می‌رود.

روز گذشته نشریه «آبولا» دیگر رسانه پرتغالی مهدی طارمی را به عنوان یکی از خرید‌های احتمالی باشگاه بنفیکا یا پورتو در تابستان پیش رو خبر داده بود.

پیش از این نیز در نقل و انتقالات زمستانی طارمی از سوی این رسانه‌های پرتغال گزینه اسپورتینگ، بنفیکا و پورتو مطرح شده بود.

چالش سردار آزمون برای پیوستن به تیم ناپولی

در میان لژیونر‌های فوتبال ایران این روز‌ها نام سردار آزمون بیش از هر بازیکن دیگری مطرح شده است. آزمون که در تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه عملکرد درخشانی داشته است، در دو، سه سال اخیر به باشگاه‌های بزرگ دیگر اروپایی نسبت داده می‌شود؛ از جمله لیورپول انگلیس و لاتزیو ایتالیا. در هفته‌های گذشته، اما رسانه‌های ایتالیا بار‌ها از سردار آزمون به عنوان گزینه جدی خرید باشگاه ناپولی نام برده‌اند. هرچند آزمون از پیشنهاد ناپولی اظهار بی‌اطلاعی کرده، اما حتی مالک باشگاه ناپولی هم مذاکره با این مهاجم ایرانی را تایید کرده است.

«فرانچسکو مُدوگنو» خبرنگار «اسکای اسپورتس» در گفت‌وگویی اظهار داشت: آزمون تیم ناپولی را دوست دارد، اما فقط یک مشکل وجود دارد و آن هم این است که این بازیکن پاسپورت اتحادیه اروپا را ندارد.

فدراسیون فوتبال: اسکوچیچ می‌ماند، بحث تغییر او صحت ندارد

امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد:دراگان اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم ملی ایران است و بحثی درباره تغییر وی وجود ندارد. براین اساس شایعه مذاکره با مربیان دیگر تکذیب می‌شود.
وی افزود:اسکوچیچ تا آخرین روز‌های سال گذشته در ایران حضور داشت و امور مربوطه را پیش می‌برد. وی با کسب اجازه از فدراسیون و با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل بیماری کرونا راهی زاگرب شد و به محض اعلام فدراسیون برای از سرگیری برنامه‌ها به تهران مراجعت خواهد کرد.

مصدومیت انصاری فرد رفع شد

ولید المناعی، مدیر باشگاه السیلیه قطر در مصاحبه با نشریه «استاد الدوحه» از رها شدن کریم انصاری فرد، مهاجم ملی پوش کشورمان از کمند مصدومیت خبر داد.

المناعی عنوان کرد: تمام بازیکنان این روزها تمرینات انفرادی را در خانه دنبال می کنند. کادر فنی نیز به صورت دقیق این تمرینات را زیرنظر دارد.

وی درباره آمادگی بازیکنان السیلیه، گفت: کریم انصاری فرد، لژیونر ایرانی تنها بازیکن مصدوم ما بود که در این دوران از کمند مصدومیت رها شده و اکنون به صورت انفرادی در حال تمرین در خانه است.

کد خبر: 1065679

وب گردی

وب گردی