جزئیات رزرو صندلی اتوبوس دربستی + لیست قیمت‌ها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از آغاز به کار اپلیکیشن رزرو صندلی اتوبوس‌های دربستی خبر داد و لیست نرخ کرایه را نیز منتشر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمود ترفع با بیان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس‌های خصوصی و عمومی از امروز (شنبه ۲۳ فرودین ماه) گفت: طرح رزرو صندلی نیز از امروز آغاز می شود؛ اما دقت داشته باشید که این طرح برای اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی نیست.


وی گفت: این طرح برای ناوگان اتوبوسرانی نیست، بلکه یک استارتاپ، اپلیکیشنی را به نام «به همراه» طراحی کرده که مردم در صورتیکه مایل نباشند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، می توانند با در اختیار گرفتن یک مینی بوس یا اتوبوس خصوصی دربستی، با درج مبداء و مقصد خود، از این طرح برای صندلی‌های این مینی بوس‌ها و اتوبوس‌های دربستی استفاده کنند.

ترفع با بیان اینکه در این اپلیکیشن، از اتوبوس و مینی بوس‌های دربستی که معمولا برای سرویس کارکنان ادارات فعالند، استفاده می شود گفت: به هیچ عنوان این اپلیکیشن در اتوبوس‌های شرکت واحد، کاربرد ندارد و با رزرو صندلی این اتوبوس‌ها، از تراکم جمعیت جلوگیری می شود؛ چراکه در یک اتوبوس با ظرفیت ۳۰ صندلی، تنها ۱۵ نفر سوار می‌شوند.


بر اساس این گزارش ، مسیر خطوط دربستی و لیست قیمت آن به این شرح است:

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1065719

وب گردی

وب گردی