علیپور، بیرانوند و اوساگونا در آستانه جدایی از پرسپولیس؟

در صورت عدم اتمام بازی‌های این فصل لیگ برتر شاید دیگر سه بازیکن پرسپولیس را با پیراهن این تیم نبینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، شیوع ویروس کرونا در دنیا باعث شده که خیلی از لیگ‌های دنیا متوقف شده و ادامه برگزاری آنها در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. در این میان آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران که 9 هفته از آن باقی مانده است نیز نامشخص است و احتمال اینکه ناتمام باقی بماند یا به ماه‌های دیگر کشیده شود زیاد است.

در صورتی که لیگ برتر کشورمان ناتمام باقی بماند، آن وقت ممکن است حداقل سه بازیکن پرسپولیس را برای فصل بعد در این تیم نبینیم. بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، علی علیپور و کریستین اوساگونا. دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس انتقالش به باشگاه آنتورپ بلژیک قطعی شده و قطعا فصل آینده او را در ایران نخواهیم دید، مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ دهد. علیپور نیز از قراردادش با پرسپولیس فقط یکی دو ماه دیگر باقی مانده و از مدت‌ها قبل در تدارک انتقال به فوتبال اروپاست. بعید است مدیران فعلی پرسپولیس بتوانند علیپور را متقاعد به تمدید قرارداد کنند، چرا که این بازیکن خیلی وقت است تصمیمش را برای بازی در فوتبال اروپا گرفته و احتمالا مقصد او هم فوتبال بلژیک باشد.

کریستین اوساگونا هم قرارداد یک فصل و نیمه با پرسپولیس امضا کرده به این شرط که قرارداد فصل بعد او با رضایت کادر فنی باشد. با عملکردی که این بازیکن در بازی‌های نیم فصل دوم در پرسپولیس داشت، بسیار بعید است که گل محمدی به ماندن او رضایت دهد و چه بسا این مربی از حالا به دنبال پیدا کردن یک مهاجم خارجی خوب برای تیمش باشد.

کد خبر: 1065753

وب گردی

وب گردی