تولید 5 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات

مدیر کل اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، از خط تولید محلول و ژل ضدعفونی‌کننده دست، پوست و سطوح در واحد علوم و تحقیقات بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احسان شیرنگی مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه‌گذاری دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز از خط تولید محلول و ژل ضدعفونی‌کننده پوست و سطوح واقع در واحد علوم و تحقیقات بازدید کرد.

خط تولید محلول و ژل ضدعفونی‌کننده پوست و سطوح توسط پژوهشکده «ثریا» بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در مجتمع آزمایشگاهی رازی این واحد، در حال انجام فعالیت است.

این خط تولید در یک ماه گذشته بیش از 5 هزار لیتر محلول و ژل ضدعفونی‌کننده دست، پوست و سطوح طبق استانداردهای سازمان جهانی بهداشت غذا و دارو تولید کرده است و فرمولاسیون آن کاملاً علمی و زیرنظر اساتید و هیأت علمی تمام‌وقت این واحد دانشگاهی است.

در بازدید شیرنگی از خط تولید محلول و ژل ضدعفونی‌کننده دست، پوست و سطوح، مقرر شد از طرف اداره کل اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، شرایط همکاری شرکت های داروسازی دارای مجوز وزارت بهداشت و ریاست‌جمهوری با همکاری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده و گواهینامه‌های لازم برای تولید انبوه این محصول اخذ شود.

همچنین مقرر شد خط تولید محلول و ژل ضدعفونی‌کننده دست، پوست و سطوح، به صورت یک شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی ثبت شود تا پس از ثبت، روند اداری و حمایت های مالی و قانونی برای تولید انبوه جهت استفاده داخلی در دانشگاه و خارج از دانشگاه برای مبارزه با ویروس کرونا به کار گرفته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065787

وب گردی

وب گردی