تلاش دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت برای ارائه راه حل‌های درمانی کرونا

مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با اشاره به استقبال سازمان بهداشت جهانی از همراهی طب سنتی در کنار طب رایج در نظام سلامت ایران، گفت: تلاش داریم دستورالعملی برای سبک زندگی، پیشگیری و حتی راه حل‌های درمانی برای کرونا ارائه کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، نشست هم‌اندیشی فعالان و دست‌اندرکاران طب سنتی ایران با محوریت کرونا، به همت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت برگزار شد.

در این نشست که با هدف وحدت‌بخشی به اقدامات در مقابله با کرونا در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) برگزار شد، محمدرضا شمس اردکانی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به استقبال مسئولان سازمان بهداشت جهانی از همراهی طب سنتی در کنار طب رایج در نظام سلامت ایران، گفت: تلاش داریم دستورالعملی برای سبک زندگی، پیشگیری و حتی راه حل‌های درمانی برای کرونا ارائه کنیم.

وی با برشمردن مهم‌ترین نتایج حاصل از برگزاری چندین نشست ویدیوکنفرانس با متخصصان طب چینی، بر بهره‌گیری چینی‌ها از ظرفیت‌های طب سنتی بومی خود در کنار طب رایج، به‌ عنوان یکی از رموز موفقیت آنان در مدیریت بیماران کرونایی، تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065819

وب گردی

وب گردی