حفظ جان مردم در برابر کرونا و اثرات وخیم اقتصادی رویکرد اصلی دولت است

سخنگوی دولت تاکید کرد: حفظ جان مردم به طور توام هم در برابر کرونا هم در برابر اثرات وخیم اقتصادی رویکرد اصلی دولت است، بنابراین دولت سیاست سلامت محور را دنبال می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی ربیعی سخنگوی دولت تاکید کرد: حفظ جان مردم به طور توام هم در برابر کرونا هم در برابر اثرات وخیم اقتصادی رویکرد اصلی دولت است، بنابراین دولت سیاست سلامت محور را دنبال می‌کند. هرچند طرح فاصله گذاری هوشمند فیزیکی و تعادل میان سلامت و اقتصاد وقتی جواب خواهد داد که سرمایه اجتماعی در بالاترین سطح خود باشد.

ربیعی در این باره در رشته توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: « حفظ سیاست سلامت‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت نیازمند پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک است که بر اثر بیکاری و کاهش درآمد اجتناب‌ناپذیر دچار بحران می‌شوند.

‏دو مناقشه به هم پیوسته سال‌های اخیر از سیاسیون مخالف داخل و رسانه‌های خارج که این روزها تعارض بین جان و نان را راه انداخته‌اند با تغافل از واقعیتها و دمیدن در دوگانه‌های کاذب بیشتر مردم را دچار نگرانی و سردرگمی می‌کنند.

‏ما باید به یک جهش در تولید سرمایه اجتماعی نیز برسیم. در صورت افزایش اعتماد میان مردم و حاکمیت و ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد، ایران می‌تواند مدلی قابل قبول به دنیا عرضه کند.

حفظ جان مردم به طور توام هم در برابر کرونا هم در برابر اثرات وخیم اقتصادی رویکرد اصلی دولت است، بنابراین دولت سیاست سلامت محور را دنبال می‌کند. هرچند طرح فاصله گذاری هوشمند فیزیکی و تعادل میان سلامت و اقتصاد وقتی جواب خواهد داد که سرمایه اجتماعی در بالاترین سطح خود باشد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1065821

وب گردی

وب گردی