توزیع ۳۰۰ بسته بهداشتی توسط دانشجویان بوشهری

دبیر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۳۰۰ بسته حاوی مواد بهداشتی و ضدعفونی توسط گروه جهادی شهید شاهینی جامعه اسلامی دانشجوبان در میان مردم توزیع شد.

فاطمه امیری مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از توزیع ۳۰۰ بسته بهداشتی در بهزیستی‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان این تعداد بسته را به دفتر جامعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارسال کرد تا توسط دفتر در استان توزیع شود.
وی ادامه داد: نیروهای جهادی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که عمدتا دانشجویان دختر بودند در سه هفته اخیر ۲۱ هزار ماسک و ۶۳ هزار جفت دستکش تهیه و در میان مردم استان بوشهر توزیع کردند.
دبیر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: گروه جهادی شهید شاهینی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان باتوجه به درگیری کشور با ویروس کرونا؛ تصمیم گرفت برای تهیه ماسک خیاط‌خانه‌ای را راه‌اندازی کند.
وی درباره گروه جهادی شهید شاهینی عنوان کرد: با همت اتحادیه جامعه اسلامی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آبان سال ۹۸ و دیداری که با خانواده شهید شاهینی صورت گرفت، از پدر شهید برای ایجاد گروه جهادی به همین نام اجازه گرفته شد.
به گفته امیری مقدم؛ شهید شاهینی از دبیران دفاتر عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بود که در سال ۱۳۹۴ به شهادت رسید. همچنین وی اولین شهید رسانه‌ای استان بوشهر بود.
این فعال دانشجویی با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های جهادی توسط دانشجویان عنوان کرد: در حالی که بیماری کرونا در کشور اپیدمی شده است نباید قشرهایی از جامعه مورد بی‌مهری و فراموشی قرار گیرید. کودکان ساکن در بهزیستی و سالمندان در این بحران نیازمند دلگرمی و کمک‌های جهادی هستند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان و مردم در روزهای مبارزه با کرونا مدیون کادر درمانی بیمارستان‌ها بوده و همیشه این قشر دلسوز هستند.
انتهای پیام/
کد خبر: 1065824

وب گردی

وب گردی