ضرورت فعال سازی هتل اسکول در دوران تعطیلی مراکز اقامتی و گردشگری

استاندار اردبیل بر ضرورت تقویت فعالیت های هتل اسکول برای آموزش کارکنان و نیروهای مراکز اقامتی و گردشگری و رستوران ها در دوران تعطیلات ایام کرونایی تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اکبر بهنام جو در جمع مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: الان فرصتی است که با رعایت تمام موازین و دستوراعلمل های بهداشتی، آموزش همگانی انجام پذیرد تا آمادگی کامل برای روزهای پساکرونا در استان فراهم شود.

وی بر ضرورت ارتقای ارایه خدمات گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: همه افراد با هر رده شغلی که در مراکز گردشگری، اقامتی و رستوران ها کار می کنند باید آموزش تخصصی ببینند.

استاندار اردبیل بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود که در زمستان هم گردشگر به حد کافی در استان حضور داشته باشند تا هتل ها، آبدرمانی ها و مرامراکز اقامتی و رستوران ها فعالیت مستمر داشته و برای کارگران ثبات شغلی ایجاد شود.

بهنام جو افزود: در سال جهش تولید در طرح جامع گردشگری بازنگری شود تا بتوانیم اهداف نامگذاری سال را در این حوزه فراهم کنیم.

وی از دانشگاه آزاد اسلامی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواست برنامه مدونی را برای تحقق این اهداف را تدوین کرده و از تمام ظرفیت های استانی و کشوری استفاده کنند.

گفتنی است بر اساس قرارداد منعقده کلیه کلاس های تئوری دورهای آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی و کلاس های عملی در هل لاله سرعین برگزار می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1065831

وب گردی

وب گردی