بیژن ذوالفقارنسب: منابع درآمدزایی پرسپولیس نادیده گرفته می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برند سرخ باشگاه بهترین راه برای کسب درآمدهای زیاد است که متاسفانه نادیده گرفته می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص احتمال شروع دوباره رقابت های لیگ برتر گفت: بدون شک مهم ترین اصل در هر جامعه ای سلامتی است. نباید به هر قیمتی فعالیت های اجتماعی را آغاز کرد. حضور در ورزشگاه ها نیز جزئی از همین فعالیت است.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: قبول دارم برگزاری فوتبال می تواند استرس اجتماعی هر کشور را کمتر کند اما وقتی سلامت بازیکن و دست اندرکاران برگزاری بازی در خطر باشد چه باید کرد؟! برگزاری دوباره رقابت های لیگ برتر راه حل خوبی برای تعیین قهرمان است اما مهم تر از آن شادابی اجتماعی همراه با حفظ سلامتی مردم است.

وی درباره عدم حل مشکلات باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران به دلیل درگیری های مدیریتی و تغییراتی که داشته اند تصریح کرد: کاملا مشخص است که این موضوع به دلیل عدم مدیریت صحیح اتفاق می افتد. چرا تیمی مثل پرسپولیس در چند سال گذشته به انواع جام های داخلی رسیده اما مدیریتش هر سال تغییر می کند. مشکل چنین باشگاهی کاملا مشخص است که به بازیکن و مربی ربط ندارد. اتفاقا اکثر آنها خیلی حرفه ای هستند که مسائل را با هم قاطی نمی‌کنند و کار خودشان را در تمرینات و بازی ها انجام می دهند.

ذوالفقارنسب افزود: مدیریت در تیم های بزرگ سخت است اما با برنامه مشخص می تواند خروجی های خوبی هم به همراه داشته باشد. متاسفانه سوئ مدیریتی در تیم های دولتی نظیر استقلال و پرسپولیس بیداد می کند. اصلا هدفی برای ارتقای وضعیت باشگاه ها وجود ندارد. خودشان را زیر سایه بازیکن و مربی نگه داشته اند. برند سرخ پرسپولیس می تواند بهترین منبع برای درآمدزایی باشد اما کسی توجه نمی کند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بدهی این باشگاه به بازیکنان و مربیان پیشین خارجی خود یادآور شد: برایشان اصلا مهم نیست که آبروی پرسپولیس که جزو بزرگترین تیم های آسیاست در پرونده های حقوقی از بین می رود. نباید کار را به دادگاه عالی ورزش می کشاندند. سال‌هاست می بینیم چنین مشکلاتی وجود دارداما کمتر کسی به آن توجه می‌کند. کار سختی پیش روی پرسپولیس است و باید یکسری مسائل بطور ریشه ای در بخش مدیریت و همچنین مسائل حقوقی و مالی انجام شود.

کد خبر: 1065851

وب گردی

وب گردی