جنگ صندلی سرخ ادامه دارد؛لابی «صنعتی» برای مدیرعاملی پرسپولیس

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای رسیدن به صندلی مدیرعاملی این باشگاه دست به دامان یک وزیر غیر ورزشی شده تا از طریق او بتواند سلطانی‌فر را مجاب به انتخابش کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با ترکیبی سه نفره به فعالیت «نصف و نیمه» خود ادامه می‌دهد و در شرایطی که این باشگاه به صدا و تصمیمات واحد برای پیشبرد برنامه‌ها و حل مشکلاتش نیاز دارد، اختلاف نظرهایی بین سه عضو هیأت مدیرهبوجود آمده است که ادامه کار با شرایط فعلی را سخت می‌کند.

پس از کناره گیری محمدحسن انصاریفرد از مدیرعاملی و مهدی محمدنبی از عضویت در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، علی رغبتی، مهرداد هاشمی و مهدی رسول پناه به عنوان سه عضو هیأت مدیره تصمیمات را اتخاذ کردند و رسول پناه به عنوان سرپرست باشگاه آنها را اجرا کرد. با این حال باشگاه پرسپولیس برای ادامه فعالیت‌هایش نیاز به مدیرعامل دارد.

همچنین از آنجایی که هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس باید با پنج نفر به فعالیت‌هایش ادامه دهد، وزیر ورزش در حال رایزنی و مذاکره با برخی گزینه‌های مد نظرش است تا دو عضو جدید را به این جمع اضافه کند.

در این میان دوئل مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس از بین سه عضوهیأت مدیره مهدی رسول پناه و مهرداد هاشمی است که هر یک در تلاش هستند تا نظر وزیر ورزش را برای انتخاب به عنوان مدیرعامل جلب کند.

این در حالی است که مسعود سلطانی فر با بررسی شرایطی که درهیأت مدیره باشگاه پرسپولیس رقم خورده به دنبال گزینه‌ای خارج از اعضای فعلی است که بتواند باشگاه پرسپولیس را بهتر از این نفرات اداره کند.

وزیر ورزش و جوانان مذاکراتی را با برخی مدیران ورزشی و غیرورزشی انجام داده تا نظر موافق آنها را برای حضور در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بگیرد اما هنوز در انتخاب دو عضو جدید هیأت مدیره به جمع بندی نهایی نرسیده است. این احتمال وجود دارد که با توجه به اختلاف نظرهای موجود بین سه عضو فعلی هیأت مدیره، سلطانی فر مدیرعامل پرسپولیس را از بین دو عضو جدید انتخاب کند.

این در حالی است که یکی از اعضای هیأت مدیره برای رسیدن به صندلی مدیرعاملی پرسپولیس با یک وزیر صنعتی مراوداتی داشته است تا از طریق وی بتواند مسعود سلطانی فر را راضی به معرفی اشبه عنوان مدیرعامل سرخپوشان کند. سلطانی فر نیز که از عملکرد این عضو هیأت مدیره راضی نیست هنوز این گزینه سفارشی را نپذیرفته و مخالفت خود با مدیرعاملی او را اعلام کرده است.

با این حال به نظر می‌رسد بزودی و با معرفی دو عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، تکلیف مدیرعامل سرخپوشان هم مشخص خواهد شد.

کد خبر: 1065915

وب گردی

وب گردی