مالدینی: سعی کردم تمرین کنم اما داشتم میمردم!

ستاره سابق تیم میلان پس از بهبودی از کووید ۱۹ هنوز نمی‌تواند مانند گذشته تمرین کند و اثر این بیماری رویش باقی مانده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، بی ساکر نوشت پائولو مالدینی و دنیل پسرش، به ویروس کرونا مبتلا شدند. پس از چند هفته آخرین تستشان منفی اعلام شد و از این بیماری بهبود یافتند. اکنون ستاره سابق میلان در تلاش تا شرایط جسمانی‌اش مانند گذشته شود. اسکای اسپورت چهار کاپیتان فوتبال ایتالیا یعنی الساندرو دل پیرو، فرانچسکو توتی، خاویر زانتی و مالدینی را گرد هم آورد. البته با هر یک از خانه‌اش ارتباط برقرار کرد چون ایتالیا همچنان به خاطر بحران کرونا در قرنطینه است.

مالدینی درباره وضعیت جسمانی‌اش گفت: شروع دوباره خیلی سخت است. سعی کردم یکشنبه کمی تمرین کنم و پس از ۱۰ دقیقه داشتم می‌مردم و آن به خاطر این نبود که ۵۲ ساله هستم.

زانتی در ادامه به کنترل دل پیرو و توتی در میدان مسابقه اشاره کرد و گفت: کار خیلی سخت بود. این شرایط همچنان در دیدارهایی که گاهی اوقات بازی می‌کنیم وجود دارد. همیشه بین ما وفاداری و احترام وجود داشت.

دل پیرو درباره توتی صحبت کرد و گفت: رقابت وجود داشت و سپس احترام زیاد که موجب شده بود دوستی به وجود آید.

توتی هم به تجمید از هافبک سابق یوونتوس پرداخت و اظهار کرد: هر بازیکنی دوست دارد برنده توپ طلا شود و دل پیرو بیش از همه ما فرصت کسب این عنوان را داشت.

کد خبر: 1066013

وب گردی

وب گردی