لیگ برتر در خوشبینانه‌ترین حالت هفته دوم خرداد پیگیری می‌شود/ مسابقات بدون تماشاگر است

رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی گفت: قطعا تا 10 اردیبهشت هیچ فعالیت ورزشی برگزار نمی‌شود و لیگ برتر فوتبال در خوشبینانه ترین حالت در هفته دوم خردادماه پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهزاد خلیلیان، عضو ستاد ملی کرونا و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت و گویی با برنامه فوتبال برتر درباره ادامه رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: تشویق بازیکنان به صبوری و تاب‌آوری درباره ادامه تمرینات و برگزاری مسابقات نکته بسیار مهمی است. در جلسه‌ای که امروز هم برگزار شد ما باز هم به این جمع بندی رسیدیم که تا 10 اردیبهشت مطمئن هستیم که هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

وی افزود: باید ورودی بیمارستان‌ها را به حداقل برسانیم و خروجی بیمارستان بیشتر شود تا این بیماری کنترل شود. شرایط به گونه ای نیست که ما به سرعت و با شتاب زدگی بخواهیم ورزشکاران را به خطر بیاندازیم. اگر یک فوتبالیست ما در لیگ برتر دچار مشکل می‌شد هیچ کس نمی‌توانست خودش را ببخشد. قطعا اولویت ما سلامتی ورزشکاران و پس از آن شور و شوق ورزش در کشور است

خلیل زاده عنوان کرد: ورزشکاران همچنان صبوری کنند و تمرینات بدنسازی را انفرادی به صورت تحت نظر با ویدئو کال انجام دهند و اطمینان می‌دهیم که تمام تلاش ستاد در جهت منافع باشگاه‌ها است.

رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی گفت: اینکه ما چگونه برای لیگ برتر فوتبال برنامه ریزی می‌کنیم،‌ این است که طوری اعلام می‌شود که باشگاه‌ها حداقل 3 هفته فرصت تمرین داشته باشند. که درباره این موضوع از طریق فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شاید بتوان گفت که هفته دوم خردادماه در خوشبینانه ترین حالت هفته دوم خرداد ماه خواهد بود و قطعا بازی‌ها بدون تماشاگر خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066078

وب گردی

وب گردی