پوگبا:  چیزهای زیادی از پیرلو و اسکولز آموختم

هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید مادرش مطمئن بوده که او روزی به اولدترافورد بازحواهد گشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، پل پوگبا بین سال‌های 2009 تا 2012 عضو باشگاه منچستریونایتد بود و در سال 2011 به تیم تحت‌هدایت سرالکس فرگوسن راه یافت، اما از آنجایی که زمان زیادی برای بازی در این تیم پیدا نکرد، در سال 2012 به عنوان بازیکن آزاد راهی یوونتوس شد.

این هافبک فرانسوی در مدت چهار سال حضورش در این تیم با بازی‌های درخشانش، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل واننقالات بود به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

پل پوگبا در گفت‌وگو با «پادکست منچستریونایتد» گفت: مادرم همیشه می‌گفت "تو به تیمی دیگر خواهی رفت، اما به منچستریونایتد بازخواهی گشت". او همیشه این جمله را می‌گفت و من هم می‌گفتم "خواهیم دید چه خواهد شد"، اما شما مادران را می‌شاسید. مادرم می‌گفت "تو به منچستریونایتد بازخواهی گشت، نگران نباش تو به منچستر بازخواهی گشت". وقتی به منچستریونایتد بازگشتم، واقعاً خوشحال بودم. کارم در منچستریونایتد نیمه‌کاره مانده بود. کاری را در این تیم شروع کرده اما تمامش نکرده بودم و تنها مدتی به تیمی دیگر رفتم. بدیهی است که بابت بازگشت به جایی که کار را از آنجا شروع کرده بودم، واقعاً خوشحال بودم چون دیگر یک بازیکن جوان نبودم و به عنوان یک بازیکن مورد تأیید به اولدترافورد بازگشته بودم.

هافبک 27 ساله شیاطین سرخ همچنین با اشاره به بازی در کنار هافبک‌های پیشین منچستریونایتد و یوونتوس یعنی پل اسکولز و آندره‌آ پیرلو اظهار داشت: وقتی به بازی‌های پیرلو و اسکولز نگاه می‌کنید، چیزهای زیادی می‌آموزید. من چیزهای زیادی از آنها آموختم و هنوز هم در حال یادگیری هستم. برایم فوق‌العاده بود که می‌دیدم آنها چطور تمرین می‌کنند و همین باعث می‌شد تا برای پیشرفت تلاش کنم. باید بیشتر کار کنم و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در پیش دارم. پیرلو و اسکولز، هافبک‌هایی بودند که کنترل بازی را در دست می‌گرفتند، بازیکنانی که باید به آنها نگاه کرد و چیزهای زیادی از آنها آموختم.

وی یادآور شد: فوتبالم را به عنوان مهاجم آغاز کردم، سپس به پست مهاجم دوم رفتم و بعد از آن در پست پال چپ به بازی گرفته شدم. خدارا شکر که به پست دفاع نرفتم چون می‌خواستم بیشتر به توپ ضربه بزنم. مهاجم بودم و خیلی به عقب زمین رفته بودم، از این‌رو یک روز یکی از مربیانم به من گفت "در پست مهاجم دوم بازی کن و بیشتر به توپ ضربه بزن". هنوز هم عاشق این بودم که زیاد به توپ ضربه بزنم و بیش از حد توپ را در اختیار داشتم که همین باعث شد سرمربی من را دوباره به پست بال چپ بفرستد.

پوگبا درباره چرایی ترک منچستریونایتد در سال 2012 خاطرنشان کرد: برادرم هوادار منچستریونایتد است و در حالی که از بازی نکردن من در این تیم خیلی عصبانی بود به من گفت "اینطور نمی‌شود، از منچستریونایتد برو. اگر آنها تو را نمی‌خواهند، برو و در تیمی دیگر بازی کن. آنها خواهند دید که چه کارهایی می‌توانی بکنی".

کد خبر: 1066108

وب گردی

وب گردی