استقبال دانشجویان از برگزاری کلاس های مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: واحد های دانشگاهی در استان اقدامات شبانه روزی برای کمک به مقابله با ویروس کرونا و برگزاری کلاس های مجازی انجام داده اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان درخصوص برگزاری کلاس های مجازی در واحدهای استان گلستان، گفت: از اسفندماه سال گذشته طبق دستورالعمل های صادره از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کلاس های درسی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان به صورت مجازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 90 درصد کلاس ها در سطح واحدها تشکیل شده و در حال برگزاری است، گفت: کلاس ها علاوه بر بارگذاری در سایت دانشگاه، با استفاده از شبکه‌های پیام‌رسان هم در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. دانشجویان استقبال خوبی از اضافه‌ شدن پیام‌رسان‌ها به برگزاری کلاس های مجازی داشته‌اند و در این کلاس ها حضور فعال دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان تاکید کرد: مجموعه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان اقدامات شبانه روزی برای کمک به درمان و مقابله با شیوع ویروس کرونا داشته است.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه هیات اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی استان برای تولید دانش مواجهه با ویروس کرونا فعال شده است، گفت: هیات اندیشه ورز استان با حضور اساتید و صاحب نظران در این زمینه فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066134

وب گردی

وب گردی