تکمیل و راه اندازی فاز جدید ICU بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد اسلامی کلید خورد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور در بیمارستان بوعلی از زحمات دلسوزانه کادر درمان از بیماران کرونایی تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، روز گذشته سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی، سیدعلی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، معاونان و رئیس دانشکده پزشکی با حضور در بیمارستان بوعلی از زحمات کادر درمان در پذیرش و بستری بیماران کرونایی تقدیر و تشکر کردند و از نزدیک جویای طرح های ارتقای بیمارستان و حل مشکلات فعلی شدند.

در ابتدای این جلسه ابطحی توضیحاتی در خصوص تاریخچه بیمارستان بوعلی و وضعیت کنونی این بیمارستان ارائه و از حمایت و مساعدت های آقامیری در جهت ارتقای حوزه پزشکی استان تهران بویژه در دوران شیوع بیماری کرونا و صدور بخشنامه های لازم به نمایندگی از حوزه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تقدیر کرد.

در ادامه کریمی، معاون پژوهشی بیمارستان بوعلی نیز ضمن در خصوص نیازهای درمانی، آموزشی و عمرانی بوعلی شامل تکمیل و راه اندازی بخش جدید ICU، بازسازی بخش اورژانس، راه اندازی Skill Lab، خریدار اکسیژن ساز، هوا ساز و هوای فشرده و ... به منظور ارتقای کیفی و کمی توضیحاتی ارائه داد.

وی همچنین با توجه به در اختیار قرار دادن بخش آموزشی بیمارستان به قسمت کرونا خواستار افزایش فضای فیزیکی با توجه به امکانات و پتانسیل های موجود شد.

مسولان کادر درمانی بیمارستان بوعلی نیز ضمن تشریح وضعیت و مشکلات بیمارستان در ابتدای شیوع بیماری کرونا از پیگیری ها، حمایتها و مساعدت های جدی دکتر آقامیری و دکتر ابطحی در حل مشکلات بیمارستان بویژه آغاز بحران کرونا تقدیر و تشکر کردند.

در پایان آقامیری ضمن تقدیر و تشکر از تک تک پرسنل کادر درمانی در درمان و بهبود بیماران مبتلا به کوید 19، به استماع نظرات و پیشنهادات مسولان بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در خصوص مشکلات موجود و ارتقای سیستم با نظر مساعد پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066142

وب گردی

وب گردی