فراخوان حمایت از شرکت‌های سازنده کیت‌ تشخیص سریع کووید-19

بر اساس فراخوان ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت‌هایی که توانمندی تولید کیت‌های تشخیص سریع سرولوژیک (IgM و IgG) را دارند می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های خود را به این ستاد ارسال کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت‌هایی که سابقه تولید این نوع کیت‌ها را دارند و موفق به تولید و عرضه آنها به بازار شده‌اند و همچنین سایت تولیدی با استاندارد ISO 13485-9001 به همراه تمامی تجهیزات مورد نیاز در فرآیند تولید را در اختیار داشته باشند در اولویت حمایتی این فراخوان قرار دارند.

کسب دانش فنی تولید کیت (LFD) یا کیت‌های Rapid Test در زیرساخت شتاب‌دهنده‌های معرفی شده از سوی ستاد توسعه زیست فناوری، توانایی تولید 500 هزار کیت در ماه، تامین به موقع و به اندازه مواد اولیه مورد نظر برای تولید کیت همچون کاغذ، آنتی بادی و آنتی ژن و کیت‌های برخوردار از آنتی بادی اختصاصی ویروس Covid-19 از دیگر شروط بررسی، ارزیابی و تایید محصولات عرضه شده به این فراخوان است.

شرکت‌های متقاضی تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند که پروپوزال طرح‌های مورد نظر خود را به آدرس bioproducts@biodc.isti.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066263

وب گردی

وب گردی