ارائه خدمات تخصصی برای نگهداشت فضای سبز

فعالیت های حیطه فضای سبز منطقه 13 با رعایت کامل مسایل بهداشتی ویژه پرسنل و کارگران و همچنین ضدعفونی مرتب و روزانه اماکن و وسایل ادامه دارد و خدمات تخصصی برای نگهداشت فضای سبز ارائه می شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین شهرتهران و علیرغم محدودیت های اعمال شده برای تردد شهروندان و استفاده از فضای سبز بوستان ها، اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ با رعایت کامل مسایل بهداشتی ویژه پرسنل و کارگران و همچنین ضدعفونی مرتب و روزانه اماکن و وسایل، با قدرت به ارائه خدمات تخصصی خود در جهت نگهداشت فضای سبز منطقه ادامه میدهد.

صادقی، رئیس اداره فضای سبز منطقه ۱۳ گفت: نگهداشت در حیطه خدمات شهری و فضای سبز امری پویا و غیر قابل توقف است، لذا کلیه اقدامات درحیطه فضای سبز از جمله آبیاری، کنترل علفهای هرز، پایش آفات و بیماری ها و کاشت گل و گیاه در بوستانها و باغچه های سطح نواحی با رعایت دقیق دستور العملهای بهداشتی در دست اجراست.

وی برنامه ریزی برای آبیاری، آبشویی، تغذیه و کود دهی درختان و درختچه ها، کنترل آفات و بیماریها و همچنین نظارت و بازدید از ادوات و نهاده های تهیه شده را از جمله این فعالیتهای در دست اجرا این حوزه اشاره کرد که امسال نیز همچون سنوات گذشته با جدیت تمام در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره فضای سبز منطقه در خصوص اقدامات این منطقه برای کنترل و مقابله با کرونا ادامه داد: ضد عفونی دفاتر بوستان ها و ساختمان های اداری ، پلمپ و قطع شیر های آبخوری ، اندازه گیری درجه تب کارگران ، ضد عفونی المان های پارکی و اسکان کارگری ، نظافت و ضد عفونی سرویس های بهداشتی ، توزیع ماسک و دستکش به کارگران ، نصب نوار خطر بر روی وسایل بازی و بدنسازی و بسته شدن درها و پارکینگ های تمامی بوستان ها انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066317

وب گردی

وب گردی