مینی صفحه کلید بلوتوث جدید از شیائومی عرضه شد

شیائومی که بیشتر به تولید محصولات مقرون به صرفه مشهور است این بار یک کیبورد با قیمت مناسب را روانه بازار کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اگرچه شائومی بیشتر با گوشی های هوشمند خود شناخته می شود ولی سایر محصولات فناوری را نیز تولید و عرضه می کند. در همین راستا به تازگی صفحه کلید مینی بلوتوث را معرفی کرده است.

MIIIW Air 85 Bluetooth صفحه کلید مینی بلوتوث جدید شیائومی معرفی شد

در حالی که همه گیری کروناویروس همچنان بر زندگی ما تأثیر می گذارد، شرکت‌های فناوری نیز بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و معرفی محصولات جدید خود را بصورت آنلاین انجام می دهند. یکی از شرکت هایی که محصولات جدیدی خود را بصورت آنلاین به کاربران معرفی می‌کند، شیائومی است که امروز کیبورد مینی صفحه کلید دو حالته Xiaomi MIIIW Air 85 Blutooth را به صورت آنلاین معرفی کرد.

همانطور که از نام این صفحه پیداست، صفحه کلید که به عنوان مینی معرفی شده است دارای 85 کلید است که در یک طرح زیبا کنار هم قرار گرفته اند. این دستگاه دارای لبه های نرم و ضخامت 7.8 میلی متر است، دکمه‌ها به صورت گرد طراحی شده اند.

صفحه کلید جدید MIIIW دارای 8 درجه ارتفاع است که با بالا پائین کردن پایه آن می توان از خستگی انگشتان دست جلوگیری کرد.حروف روی صفحه کلید با استفاده از فناوری لیزر حکاکی شده و نظرها را به خود جلب می‌کند.

صفحه کلید از اتصال دوگانه به صورت بی سیم پشتیبانی می‌کند. به لطف این حالت، شما می توانید دستگاه خود را با بلوتوث و همچنین یک گیرنده بی سیم USB ویژه متصل کنید. اکنون می‌توانید به راحتی بین دو حالت اتصال جابجا شوید، زیرا دکمه‌های ویژه‌ای برای تعویض در نظر گرفته شده است.

این کیبورد همچنین از سیستم عامل‌های ویندوز، اندروید، iOS و MacOS پشتیبانی می‌کند و دارای دکمه مخصوص برای تغییر بین سیستم عامل در صفحه کلید است. مینی صفحه کلید دو حالته بلوتوث MIIIW Air 85 با رنگ‌های سیاه و صورتی در دسترس خواهد بود و با برچسب قیمت 22 دلار به بازار عرضه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066408

وب گردی

وب گردی