انتخاب نهایی برترین بازیکنان آسیایی جام جهانی بعد از نظر کارشناسان و هواداران

کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از رای گیری از کارشناسان و هواداران، برترین بازیکنان آسیایی حاضر در تاریخ جام جهانی را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای گذشته یک نظرسنجی را برای انتخاب بهترین بازیکن آسیایی تاریخ جام های جهانی برگزار کرد. این نظرسنجی علاوه بر هواداران، از بعضی از کارشناسان و مربیان هم صورت گرفت.

پارک جی سونگ از کره جنوبی، تیم کیهیل از استرالیا، سامی الجابر از عربستان، کیسوکه هوندا از ژاپن و علیرضا بیرانوند از ایران پنج گزینه کنفدراسیون آسیا برای نظرسنجی بودند.

در نظرسنجی هواداران، بیرانوند در رتبه نخست ایستاد و بعد از او به ترتیب هوندا، سامی الجابر، پارک جی سوگ و تیم کیهیل قرار گرفتند.

بیرانوند در نظرسنجی کارشناسان در رتبه پنجم قرار گرفت. از دید کارشناسان پارک جی سونگ، تیم کیهیل، سامی الجابر، کیسوکه هوندا اول تا چهارم شدند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن انعکاس این دو نظرسنجی، اقدام به انتشار نتیجه نهایی نظرسنجی کرد که از مجموع نظرات کارشناسان و هواداران صورت گرفت.

در نتیجه نهایی به ترتیب پارک جی سونگ، تیم کیهیل، سامی الجابر اول تا سوم شدند و هوندا و بیرانوند مشترکا در رده چهارم قرار گرفتند.

کد خبر: 1066439

وب گردی

وب گردی