درودگر: در ضرر و زیان‌‌های اقتصادی کرونا تابع فیفا هستیم

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: برای روشن شدن وضعیت قراردادهای اقتصادی بعد از تعطیلی مسابقات تماماً تابع تصمیمات فیفا هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، صادق درودگر درباره تعطیلی مسابقات لیگ‌های فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرر و زیان‌های اقتصادی‌ این اتفاق گفت: ‌تا زمانی که تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات مشخص نشود، نمی‌توان درباره این موضوع صحبت کرد و تصمیم گرفت، چون اگر شرایط کشور اجازه بدهد که بازی‌ها از سرگرفته شود، وقفه‌ای که رخ داده از لحاظ اقتصادی دیگر نمی‌تواند خیلی اثرگذار باشد و همه چیز به حالت عادی بر می‌گردد.

وی ادامه داد: ولی اگر بازی‌های این فصل قرار نباشد ادامه پیدا کند قراردادها تحت تاثیر قرار می‌گیرد. البته در این مورد، ما قراردادهای اقتصادی را بر حسب تعداد بازی‌ها منعقد کرده‌ایم و از هرجا که مسابقات ادامه پیدا نکند، مشکلی پیش نخواهد آمد و تنها یک ضرر اقتصادی پایین را برای عدم برگزاری بازی‌های باقی‌مانده متحمل می‌شویم.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره اینکه درصورت نیمه تمام ماندن لیگ تکلیف قرارداد بازیکنان و مربیان با باشگاه‌ها به چه صورت خواهد بود، یادآور شد: این موضوع هم تا زمانی که تکلیف لیگ به طور کامل مشخص نشده، روشن نیست ولی اگر قرار باشد لیگ برگزار نشود، باید جلساتی با حضور نمایندگان بازیکنان و باشگاه‌ها برگزار شود تا به یک نتیجه واحد برسیم. ما درباره این موضوعات تماماً تابع تصمیمات فیفا هستیم.

درودگر گفت: با توجه به اینکه ما هنوز شانس بالایی برای برگزاری مسابقات داریم، نمی‌توانیم همه بررسی‌های‌مان را روی گزینه لغو کلی بازی‌ها بگذاریم، بنابراین باید صبر کنیم تا وضعیت به طور کامل مشخص شود.

کد خبر: 1066443

وب گردی

وب گردی