راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی غیرحضوری در دانشگاه آزاد نجف آباد

با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا ونیازبه قرنطینه خانگی درکشور، دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای به دو صورت خدمات آنلاین و تلفنی نموده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، امیر رضا نقش رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد ضمن اعلام این خبر افزود: بحران‌ های اخیر و روند رو به گسترش تغییرات زندگی در دوره بیماری کرونا، نهاد خانواده و اجتماع را در معرض تهدیدهایی از قبیل افزایش نارضایتی و تعارضات درونی و افزایش استرس وپرخاشگری ها قرار داده است. از سوی دیگر شرایط کنونی جامعه به نحوی است که امکان ارائه خدمات مشاوره بصورت حضوری امکان‌پذیر نیست. در همین جهت و در راستای رسالت دانشگاه درخصوص رفع نیازها و مشکلات خانواده ها و جامعه، دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد اقدام به راه اندازی دفاتر مشاوره خدمات روانشناختی به صورت تلفنی وآنلاین کرده است.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد گفت: در حال حاضر هنوز تجربه چندانی در رابطه با مشاوره غیرحضوری (آنلاین) در کشور وجود ندارد، با این حال مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی واحد نجف آباد و کلیه مشاوران این مجموعه تلاش نمودند خدمات خود در این زمینه را به صورت آنلاین به مراجعان ارائه دهند، لذا مرکز مشاوره دانشگاه تصمیم به برگزاری جلسات مشاوره غیرحضوری رایگان نموده است.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی استان اصفهان کمک به خانواده ها جهت تغییر روابط تهاجمی و خشونت، تامین امنیت روانی و عاطفی، پذیرش وضع موجود و تغییر سبک زندگی با توجه به شرایط کنونی، تعدیل بحران های ایجاد شده ناشی از شرایط موجود و کمک به دانشجویان در زمینه برنامه ریزی درسی را از اهداف راه اندازی دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی غیرحضوری دانشگاه دانست و عنوان نمود امیدواریم بتوانیم به لطف خدا و پشتیبانی مشاوران توانمند دانشگاه، در این شرایط سخت گامی هر چند کوچک در راستای تامین بهداشت روانی دانشجویان و خانواده های آنان برداریم.

وی در پایان افزود دانشجویان گرامی میتوانند با مراجعه به سایت مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه جهت درخواست مشاوره آنلاین، فرم ثبت نام موجود در وبسایت این مرکز به آدرس iaun.ac.ir/e-counseling را تکمیل نموده و از خدمات این مرکز بصورت رایگان استفاده نمایند.

کد خبر: 1066448

وب گردی

وب گردی