برگزاری اولین رویداد مجازی کارآفرینی ایده های کرونا و پسا کرونا/ متقاضیان ایده های خود را تا ۲۵ اردیبهشت ارسال کنند

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از برگزاری اولین رویداد مجازی کارآفرینی درباره ایده های کرونا و پسا کرونا خبر داد.

حسن حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اولین رویداد مجازی کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: این مسابقه درباره ایده های استارتاپی کرونا و پسا کرونا است که به پیشگیری، درمان و مدیریت پیامدها پرداخته می شود. در واقع هر موضوعی که مربوط به کرونا باشد در این رویداد دیده شده است.

او ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد پیدا کردن راه حلی برای برون رفت از چالش کرونا است. با برگزاری این مسابقه به دنبال آن هستیم تا ایده های خلاقانه را برای رهایی از این وضعیت شناسایی کنیم.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل درباره نحوه برگزاری این رویداد توضیح داد: این رویداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد و کسانی که ایده هایی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارند میتوانند ایده های خود را به آدرس www.iphold.ir/idea ارسال و ثبت کنند. پس ثبت ایده ها در سامانه، بررسی های لازم انجام و پالایش و برای داوری انتخاب می شوند.

به گفته او پس از داوری و ارزیابی ایده هایی که فعالیت اجرایی دارند انتخاب خواهند شد.

حسین زاده با بیان این که به ایده های برتر جوایز نقدی تعلق میگیرد اظهار کرد: همچنین اگر صاحبان ایده های برتر به امکانات آزمایشگاهی نیاز داشته باشند با آن ها همکاری کرده و امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی را در اختیار آن ها قرار میدهیم.

او در پاسخ به این سوال که چه کسانی میتوانند در این رویداد شرکت کنند تاکید کرد: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و به غیر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، افراد دیگر نیز می توانند ایده های خود را در سامانه ثبت کنند و برای شرکت افراد محدودیتی وجود ندارد. ممکن است ایده های خلاقانه ای از سوی سایر دانشجویان نیز در این سامانه ثبت شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل درباره زمان برگزاری رویداد مجازی کارآفرینی و ایده های استارتاپی کرونا و پسا کرونا گفت: متقاضیان تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند تا ایده های خود را به سامانه ارسال کنند و در روزهای پایانی اردیبهشت این ایده ها داوری و انتخاب می شوند.

او توضیح داد: استقرار در مرکز علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل یکی از حمایت ها از ایده های برتر است. در این رویداد به نحوی به جهش تولید مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز پرداخته می شود چون ممکن است برخی از این ایده ها به تولید رسیده و به جهش تولید نیز کمک کند.

کد خبر: 1066470

وب گردی

وب گردی