برگزاری چالش نوآوری نانو در زمینه‌ افزایش مقاومت برشی و حرارتی لایه‌های پلیمری

مهلت ثبت‌نام در چالش‌های نوآوری نانو با عناوین «افزایش مقاومت برشی لایه‌های پلیمری در دستکش‌ ایمنی» و « بالا بردن مقاومت لایه پلیمری در مقابل حرارت در دستکش‌های ایمنی و محافظ» تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بنابر اعلام دبیرخانه چالش‌های نوآوری و فناوری نانو به‌منظور فراهم کردن فرصت بیشتری برای تکمیل و ارسال طرح‌ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در ۲ چالش نوآوری نانو با عناوین «افزایش مقاومت برشی لایه‌های پلیمری در دستکش‌ ایمنی» و «بالا بردن مقاومت لایه پلیمری در مقابل حرارت در دستکش‌های ایمنی و محافظ» تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شد. از این رو پژوهشگران، فناوران و شرکت‌‏های دانش‏‌بنیان علاقمند به شرکت در چالش‌های نوآوری تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی چالش‌ها فرم پیش‌نویس طرح را دریافت و نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام کنند.

فراخوان دریافت طرح در زمینه فوق که از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از بهمن ۹۸ آغاز شده است طی سه مرحله برگزار خواهد شد. با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه طرح‌های دریافتی در کمیته داوران ارزیابی شده و در نهایت، شرکت‌کنندگان برگزیده (اعم از فرد یا گروه) به مرحله دوم راه خواهند یافت. طرح‌های برگزیده در جریان مرحله دوم به صورت گام به گام با پیشبرد طرح خود طی بازه ۲ ماهه به منظور ساخت نمونه‌های آزمایشگاهی از تسهیلات حمایتی تا سقف ۷ میلیون تومان شامل کمک‌هزینه نقدی و اعتبار استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو برخوردار خواهند شد. دریافت تایید فنی نمونه‌های اولیه در این مرحله منوط به تکمیل مستندات آزمایشگاهی و ارائه نتایج آزمون‌های تعیین شده خواهد بود. برنده نهایی چالش علاوه بر جوایز نقدی ۳۰ میلیون تومانی، به منظور توسعه فناوری و تجاری‌سازی طرح و نمونه‌های اولیه خود تا مرحله تولید انبوه فرصت همکاری با شرکت بوفالو را خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066480

وب گردی

وب گردی