نجات یافتن همه خودروهای  گرفتار در سیلاب رود دره پرند/خسارت جانی نداشتیم

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه سیلاب روددره بوستان مشاهیر شهرجدید پرند خسارت جانی نداشته است، گفت: هر 6 خودروی گرفتار در این حادثه نجات پیدا کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، منصور درجاتی، درباره انتشار اخباری مبنی بر وقوع سیل در شهر جدید پرند، گفت: به این حادثه سیل نمی توان گفت در حقیقت بعضا در پی افزایش دبی آب رودخانه ها، سیلاب در رودره ها اتفاق می افتد و شاید در مناطق شهری حتی شهروندان متوجه چنین اتفاقاتی نباشند.

وی افزود: در بوستان مشاهیر فاز 6 شهرجدید پرند رود دره ای وجود دارد که عصر روز گذشته درپی بارش ها سیلابی شده و علی رغم ممنوعیتی که برای حضور در بوستانها وجود دارد، حدود 6 خودرو با توجه به ممنوعیت و تذکرات نیروهای انتظامی، خود را به طریقی به اطراف این روددره رسانده اند و اتراق کرده اند که با سیلابی شدن روددره گرفتار شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه سرنشینان در ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته نجات پیدا کردند و هیچ خسارت جانی و مصدومیت در این حادثه نداشتیم.

وی تاکید کرد: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی برای بارش های شدید آمادگی کامل در دستگاه های اجرایی و امدادی وجود داشت و تمهیدات لازم اندیشیده شده است. بر همین اساس جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد؛ البته درپی بارش های امروز در کهریزک و اطراف حرم امام خمینی(ع) و رباط کریم تجمع آب و آبگرفتگی هایی داشتیم که با اقدام به موقع عوامل اجرایی مشکل برطرف شد.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1066489

وب گردی

وب گردی