واحد نجف آباد در معیارهای تولیدات علمی و ارجاع‌دهی مقالات برتر شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از کسب رتبه نخست این واحد دانشگاهی در معیارهای تولیدات علمی (h-index) و ارجاع دهی (Citaition) در بین واحدهای استان اصفهان و رتبه های سوم و ششم در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از نجف آباد، امیررضا نقش در خصوص معیارهای تولیدات علمی این واحد دانشگاهی گفت: مطابق اطلاعات پایگاه علمی(Web of Science) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و پس از واحدهای علوم و تحقیقات و مشهد موفق به کسب رتبه سوم در شاخص (h-index) شد.

وی ادامه داد: براساس اعلام پایگاه WoS واحد نجف آباد از نظر تعداد کل تولیدات علمی، رتبه ششم و در معیار Citation رتبه سوم را در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور کسب کرده است و در تمامی معیارهای ذکر شده در بین واحدهای استان اصفهان، رتبه اول به دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد اختصاص پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد افزود: پایگاه (Web of Science) که با نام WoS شناخته می شود، بزرگترین و معتبرترین پایگاه استنادی علمی جامع و مهمترین پایگاه مقالات در جهان است.

امیررضا نقش اظهار کرد: با بررسی روند تغییرات معیارهای تولیدات علمی در پایگاه مذکور، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد طی سالهای 2015 تا 2019 در تمام معیارها روند صعودی و رو به رشدی در عرصه های ملی و بین المللی داشته است.

وی افزود: با عنایت به تعداد قابل توجه مقالات این واحد دانشگاهی در مدت زمان سپری شده از ابتدای سال 2020، پیش بینی می شود تا پایان این دوره نیز روند صعودی تولیدات علمی ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد ابراز امیدواری کرد با استعانت از درگاه خداوند متعال و همت والای اعضای هیات علمی در سال جهش تولید، شاهد جهش چشمگیر تولیدات علمی در این واحد دانشگاهی باشیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1066515

وب گردی

وب گردی