قدرت رزم،شناسایی و اجرای مأموریت هوایی نیروهای مسلح ارتقا می‌یابد

فرمانده نیروهای هوایی ارتش گفت: با افزوده شدن پهپادهای ساخته شده و ارتقاء یافته وزارت دفاع قدرت رزم، شناسایی و اجرای مأموریت های هوایی نیروهای مسلح ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (شنبه) در مراسم تحویل دهی انبوه هواپیماهای بدون سرنشین رزمی شناسایی و هدف به ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور وزیر دفاع در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع انجام شد، با تبریک روز ارتش و آرزوی سلامتی برای مدافعین سلامت کشور اظهار داشت: راهبرد امروز نیروی هوایی ارتش به کارگیری و گسترش استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در کنار هواپیماهای با سرنشین است.

وی با تقدیر از تلاش متخصصان صنعت هوایی وزارت دفاع و کشور که در سال جهش تولید گام مهمی در اعتلای قدرت بازدارندگی هوایی کشور برداشتند، افزود: ارتقا، بومی سازی و تولید هواپیماهای بدون سرنشین یک دستاورد مهم و مؤثر در حوزه هوایی به شمار می‌رود و این هواپیماها در حمل، قدرت شناسایی، رزمی، اتولندینگ و اتوتیکاف بسیار پیشرفته و به روز هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: دستاوردهای هوایی در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین و پهپاد، توان رزم و انجام مأموریت‌های ما را به شدت افزایش خواهد داد.

کد خبر: 1066556

وب گردی

وب گردی