ترخیص 11 هزار و 529 بیمارمبتلا به  کرونا از مراکز درمانی تأمین اجتماعی

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: از 13 هزار و 805 بیمار کرونایی که در مراکز درمانی این سازمان بستری شده بودند تا کنون 11 هزار و 529 ترخیص شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ابوالفضل آفریده مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی ، در باره تشریح آخرین اقدامات در مقابله با بیماری کرونا گفت: آنچه که ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نسبت به شیوع بیماری کرونا نگران می‌کرد امروز کمتر شده است و میزان بستری‌ها در مراکز درمانی تأمین اجتماعی در خصوص بیماری کرونا کمتر از هزار نفر است.

وی با اشاره به این که مراجعات نیز در این مدت کمتر شده است، گفت: 85 درصد از بیمارانی که در مراکز درمانی تأمین اجتماعی بستری بودند، بهبود یافتند و مرخص شدند که تعداد آنها 11 هزار و 500 نفر است.

آفریده یادآور شد: اگر مردم نکات بهداشتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رعایت کنند به امید خدا این سیر صعودی در هفته‌های آتی نزولی خواهد شد.

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در رصد تلفات جانی هم شیب ملایمی پیدا کرده است ولی هم چنان شیب ابتلا به بیماری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن مثبت است.

وی گفت: علی‌رغم کمک‌های مردم، دولت نیز سیاست‌های خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری کرده است و سازمان تأمین اجتماعی هم بر اساس سیاست‌های وزارت بهداشت در این خصوص اقدامات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام داده است و در راستای اجرای محدودیت‌های اجتماعی، جلسات کمیسیون‌های پزشکی به تعویق افتاده است و تمدید دفترچه‌های بیمه کارگران ساختمانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا پایان اردیبهشت انجام داده است و هم چنین بازرسی از کارگاه‌ها هم به تعویق افتاده است.

آفریده اضافه کرد: تاکنون 13 هزار و 805 نفر در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی بستری شده‌اند که از این تعداد 11 هزار و 529 نفر ترخیص شده‌اند و 946 نفر همچنان بستری هستند و تلفات بیماری کرونا در مراکز درمانی تأمین اجتماعی حدود 3 درصد بوده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کد خبر: 1066561

وب گردی

وب گردی