قدردانی لاریجانی از کمک‌های پزشکی و انسان‌دوستانه چین برای مقابله با ویروس کرونا

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رئیس مجلس چین از کمک های پزشکی و بشردوستانه این کشور برای مقابله با ویروس «کووید ۱۹» قدردانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پیام لی جان شو، رییس مجلس چین که در ابراز همدردی با ملت ایران در جریان شیوع کرونا و ابراز محبت نسبت به شخص وی پس از ابتلا به بیماری کرونا صادر شده بود، موفقیت چین در مهار این بیماری و ایجاد یک الگوی مؤثر در این زمینه را تبریک گفت.

متن پیام علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس پارلمان چین به این شرح است:

جناب آ‌قای لی جان شو

رئیس محترم کمیته دائمی کنگره ملی خلق جمهوری خلق چین

پیام همدردی صمیمانه جنابعالی را به مناسبت پیگیری روند درمانی اینجانب دریافت کردم. ضمن قدردانی و سپاسگزاری، مایلم تأکید نمایم دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین با برخورداری از فرهنگِ غنی و پیشینه تمدنی از جایگاه و نقش مهمی در تحولات منطقه‌‌ای و بین‌المللی برخوردار می‌باشند.

باور مشترک ما این است که توسعه و گسترش همکاری‌های دوستانه فی‌مابین در حوزه‌های گوناگون از اصول راهبردی سیاست خارجی دو کشور می‌باشد و مجلس شورای اسلامی از هر اقدامی برای تحکیم و تقویت این روابط راهبردی دوستانه حمایت و پشتیبانی می‌نماید.

با اغتنام فرصت؛ مایلم ضمن تبریک موفقیت کشورتان در مهار بیماری کرونا و ایجاد یک الگوی مؤثر جهانی در این زمینه، از کمک‌های پزشکی و انسان‌دوستانه جمهوری خلق چین در مقابله با بیماری ناشی از ویروس کووید ۱۹ و جلوگیری از شیوع آن در کشورم قدردانی نمایم. بی‌تردید این حمایت‌ها نقش بسیار مهمی در کمک به روند مهار و کنترل این بیماری کشورم داشته است.

بهروزی و کامیابی جنابعالی، ‌نمایندگان محترم پارلمان، دولت، ملت و توسعه و پیشرفت کشور دوست جمهوری خلق چین را آرزو می‌نمایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066578

وب گردی

وب گردی