برگزاری مسابقه ملی "با قرآن در خانه بمانیم" در دانشگاه آزاد رامسر

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر از برگزاری مسابقه ملی " با قرآن در خانه بمانیم و مسابقه ایده های خلاق برای جهش تولید در کسب و کارهای خرد در دوران کرونا و پسا کرونا خبر داد.

سید یاسر موسوی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: دو مسابقه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار خواهد شد؛ اولین مسابقه با عنوان " با قرآن در خانه بمانیم" است که افراد می توانند به صورت آثار خود را به صورت عکس، فیلم و محتوا برای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر ارسال کنند.

او ادامه داد: فیلم های ارسال شده نهایتا ۳۰ دقیقه و تصاویر ارسال شده باید نهایتا سه عکس باشد؛ این آثار در نهایت داوری شده و به نفر اول تا سوم نیز جوایزی اهدا می شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر درباره هدف از برگزاری این مسابقه توضیح داد: در خانه بمانیم همان هشتکی است که آستان قدس رضوی اعلام کرد و به صورت نقاشی و شعر است. ما نیز این موضوع را الگو قرار داده و مسابقه ای تحت عنوان با قرآن در خانه بمانیم طراحی شد تا ببینیم لحظات روحانی و معنوی را چگونه میتوان ثبت کرد.

او با بیان این که این مسابقه صرفا در حوزه ارسال عکس و فیلم خواهد بود گفت: جوایزها نیز هم به صورت بسته های فرهنگی و هم مبالغ نقدی است. افراد تا پایان خرداد ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رامسر ارسال کنند.

موسوی درباره مسابقه دوم نیز توضیح داد: موضوع مسابقه دوم در خصوص ایده های خلاق برای جهش تولید در کسب و کارهای خرد در دوران کرونا و پسا است. متاسفانه در این دوره که گرفتار کرونا شدیم بسیاری از کسب و کارهای خرد از رونق افتاده و تولیدی نداشتند؛ بنابراین به دنبال این هستیم تا ببینیم ایده هایی که باعث میشود تولید این کسب و کار ها جهش پیدا کند چه ایده هایی هستند.

او ادامه داد: این ایده ها در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر اجرایی خواهد شد. این مسابقه صرفا ارسال ایده است و نحوه حمایتمان نیز به دو صورت است. ایده ها در وهله اول بررسی شده و اگر قابلیت اجرایی شدن داشته باشد از صاحبان ایده حمایت و آن را تشویق مالی خواهیم کرد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر تاکید کرد: اگر ایده به مرحله اجرایی شدن برسد، پشتیبان آن ها خواهیم بود تا به صورت عملی اجرا شوند. افراد تا پایان خرداد ماه فرصت دارند تا ایده های خود را برای ما ارسال کنند.

او در ادامه تصریح کرد: مسابقه اول یعنی مسابقه با قرآن در خانه بمانیم یک مسابقه فرهنگی است؛ مسابقات فرهنگی که تاکنون در سطح دانشجویی ایجاد شده، بین دانشجویان شور و هیجان ایجاد کرده است. مسلما در این مسابقه نیز بین دانشجویان شور و هیجان ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066675

وب گردی

وب گردی