فراخوان تایید صلاحیت شرکت‌ها و موسسات ارزشگذار منتشر شد

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر اساس مصوبه هیات وزیران به موسسات و شرکت‌های فعال در زمینه ارزشگذاری مجوز اعطاء می‌کند. شرکت‌ها و موسسات متقاضی می‌توانند برای دریافت مجوز، درخواست خود را از طریق سامانه ارزشگذاری دارایی‌های نامشهود ثبت کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بر اساس مفاد این فراخوان، معاونت علمی از شرکت‌ها و موسسات دارای سابقه و تجربه دعوت به عمل می‌آرود تا جهت ارزیابی و دریافت مجوزهای مربوطه در سامانه ارزشگذاری دارایی‌های نامشهود به نشانی sadan.isti.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

تکمیل فرم مربوط به اطلاعات شرکت‌ها و موسسات متقاضی در سامانه مورد اشاره (sadan.isti.ir) گام اول در فرایند ثبت نام است. ارائه حداقل 3 گزارش ارزشگذاری توسط متقاضی که تمام یا بخشی از آن از مصادیق دارایی نامشهود باشد، بخش دیگر از فرایند ثبت نام را تشکیل می‌دهد.

شناسایی شرکت‌ها و موسسات دارای تاییدیه صلاحیت ارزشگذاری نامشهود و برقراری ارتباط سیستماتیک بین طرفین عرضه و تقاضا ارزشگذاری از جمله اهداف این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌‎توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر سایت مورد اشاره در ابتدای این فراخوان با شماره 83532788 متعلق به دفتر تامین مالی و سرمایه گذاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066677

وب گردی

وب گردی