پیشنهاد فعالیت کسب و کارها تا 3 بامداد برای جبران خسارت کرونا

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد شد بعد از بازگشایی کسب و کارها این صنوف اجازه داشته باشند تا ساعت 3 بامداد فعالیت کنند تا هم توزیع ترافیک شود و هم کسب و کارها رونق پیدا کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان جلسه علنی امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درخصوص چرایی دیرکرد شهرداری تهران در عرضه سهام شرکت های تابعه در بورس گفت: یکی از کارهای خوب یکه کمک می کند به تحرک در اقتصادی شهری تشویق به واگذاری فعالیت های خود به مردم که همان بازار سرمایه است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: عرضه سهام شرکت شستا را دیدیم که چگونه مورد توجه مردم قرار گرفت و در 2 ساعت 7 هزار میلیارد تومان پول به این شرکت وارد شد و 8 درصد سهامش به فروش رفت.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که در گذشته طرحی داشتیم که براساس آن شهرداری ملزام به آوردن لایحه برای عرضه سهام در بورس شده بود که مهلت این طرح تمام شده بود که من از این رو به شهرداری تهران تذکر دادم.

فراهانی درخصوص شرایط کرونا و ورود این بیماری و تأثیرات آن هم گفت: بسیاری از کسب و کارها نظیر رستوران ها، محیط فرهنگی و ورزشی دچار مشکل شدند که به همین دلیلی طرحی در شورا مطرح شد.

وی افزود: پیشنهاد شد تا کسب و کارهایی که در این ایام بسته بوده و متضرر شدند به محض آغاز فعالیت شان بتوانند تا ساعت 3 بامداد فعال باشند تا مردم بتوانند خرید کرده و فعالیت شان ادامه یابد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این اقدام هم باعث توزیع ترافیک به همه ساعتها می شود و از ترافیک های طولانی جلوگیری می کند و هم باعث افزایش مشتریان و بهبود وضعیت کسب و کار بهتر شهروندان می شود.

فراهانی افزود: همچنین مقرر شد اگر کسبه عوارض کسب و پیشه خود را در خرداد و اردیبهشت بپردازند می توانند از تخفیف 10 و 15 درصدی بهره مند شوند تا همراهی بیشتری با کسب و کارها بشود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد تا افرادی که با شهرداری و بخش های مختلف آن قرارداد فعالیت دارند قراردادهای آنها به مدت روزهای کرونایی تمدید شود تا ضرر این ایام تعطیلی کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066683

وب گردی

وب گردی