ثبت‌نام در طرح ولایت تا پایان اردیبهشت ادامه دارد/ تطبیق ۴ واحد دروس معارف شرکت‌کنندگان طرح ولایت در دانشگاه آزاد

مسئول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از ادامه مهلت ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در طرح ولایت، تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، وحید شورابی مسئول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری طرح ولایت در تابستان ۹۹ در مشهد مقدس، گفت: بیست‌وپنجمین دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی با محورهای خداشناسی، معرفت‌شناسی، انسان‌شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق، فلسفه سیاست با‌ همکاری موسسه آموزشی پژوهشی امام‌خمینی(ره) و سازمان بسیج دانشجویی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

شورابی با بیان اینکه شرکت در طرح ولایت برکات بسیاری برای دانشجویان مومن و معتقد به آرمان‌های بلند اسلامی به همراه دارد، تصریح کرد: دانشجویی که براساس مبانی صحیح اندیشه اسلامی قدم در میدان‌های مبارزه فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می گذارد، می تواند حق و باطل را به درستی تشخیص دهد و برای انجام تکالیف الهی ثابت‌قدم باشد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به برگزاری دوره‌های طرح ولایت دارند، به طوری که شرکت‌کنندگان در این طرح ۷ دیدار اختصاصی در ۲۴ سال اخیر با رهبر معظم انقلاب داشته‌اند. توصیه می‌شود دانشجویانی که تابستان فرصت دارند ثبت‌نام و شرکت در این دوره را از دست ندهند.

مسئول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ثبت‌نام از طریق سایت http://tvelayat.irتا پایان اردیبهشت ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: این دوره ۴۰ روزه تابستان در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و بازه زمانی آن متعاقباً اعلام می‌شود. آزمون مجازی از ۲۱ فروردین نیز شروع شده و دانشجویان می‌توانند با پیش ثبت‌نام در سایت طرح ولایت در آزمون مجازی شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی توافق سال گذشته با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، ۴ واحد از دروس معارف (اندیشه ۱ و انسان در اسلام) دانشجویان این دانشگاه که در طرح شرکت می‌کنند، کاسته شود که بخشنامه آن سال گذشته توسط دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است.

شورابی در پایان گفت: استقبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت طرح ولایت سال ۹۹ قابل توجه بوده به طوری که تاکنون بیش از دوبرابر سال ۹۸ در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066744

وب گردی

وب گردی