نشست معاونان علمی و مسئولان فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی می تواند به عنوان مرکز نگهداری از زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور مطرح شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اراک، مسعود همتی سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی در نشست معاونان علمی و مسئولان فناوری اطلاعات واحدها و مرکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، گفت: این استان به لحاظ بهره مندی از پتانسیل هایی چون صنایع بزرگ و مادر، امکانات و زیرساخت‌های موجود می تواند موفقیت های بیشتری را در کشور به خود اختصاص دهد.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با وجود نیروهای متخصص، اساتید مجرب و زیرساخت های خوب و مناسبی که دارد می تواند به عنوان مرکز نگهداری از زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور مطرح شود که این امر می تواند به افزایش درآمد دانشگاه کمک کند.

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: ما نیز با تعامل و همکاری که با نهادها، سازمان ها و ادارات مختلف کشور داریم، می توانیم در این رابطه ضمن انجام تعهداتمان بازوان توانمندی جهت کمک به دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی باشیم.

همتی، ضمن برگزاری جلسه تخصصی با استادان گروه کامپیوتر دانشگاه آزاداسلامی اراک از امکانات و زیر ساخت های حوزهIT دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در شهرک دانشگاهی امیرکبیر و مجتمع قائم مقام فراهانی بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066798

وب گردی

وب گردی