بررسی فعالیت برخی مشاغل تا ٣ بامداد، برای جبران خسارت کرونا

رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران از بررسی طرحی خبر داد که در صورت تصویب، برخی مشاغل آسیب دیده می‌توانند در راستای جبران خسارت در روزهای کرونایی، تا ساعت 3 بامداد فعالیت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجید فراهانی، با بیان اینکه متاسفانه در پی شیوع کرونا بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی دچار آسیب شد، گفت: بر همین اساس شورای شهر تهران، طرحی را با قید یک فوریت در صحن شورای شهر مطرح کرد که این طرح دارای بندهای زیادی است که در راستای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا تدوین شده است.

وی با بیان اینکه یک فوریت این طرح در صحن علنی شورای شهر به تصویب رسیده و حالا کمیسیون های تخصصی در حال بررسی دقیق تر این طرح هستند، افزود: بر همین اساس برای اصناف مختلف بسته های حمایتی در نظر گرفته شده است که به عنوان مثال در این طرح پیشنهاد کرده‌ایم که مراکز تفریحی، ورزشی و... که به دلیل شیوع کرونا دچار آسیب شده‌اند، می‌توانند پس از رفع این بیماری تا 3 بامداد فعالیت کنند تا بخشی از خسارت آنها جبران شود.

فرهادی افزود: همچنین تخفیفاتی را نیز برای پرداخت عوارض اینگونه مشاغل در نظر گرفتیم که به عنوان مثال پیشنهاد داده‌ایم که اگر شهروندی بخواهد بهای خدمات خود را تا پایان اردیبهشت پرداخت کند از١۵ درصد تخفیف و اگر تا پایان خرداد پرداخت کند، مشمول دریافت 10 درصد تخفیف خواهند شد؛ اما می بایست جزییات این طرح در صحن علنی شورای شهر تهران نیز بررسی شود.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1066818

وب گردی

وب گردی