همکاری بنیاد علوی و سازمان نوسازی مدارس برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام

در نشست مشترک بنیاد علوی و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بر همکاری بنیاد علوی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهراله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در دیدار با محسن منصوری رئیس بنیاد علوی برای تسهیل و تسریع پروژه‌های فضاهای آموزشی به ویژه پروژه‌های نیمه تمام توافق کردند و مقرر شد تا این بنیاد برای تکمیل فضاهای آموزشی با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همکاری‌های لازم را داشته باشد.

پیش از این بنیاد علوی در سال ۹۵ در توافق‌نامه با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مقرر کرده بود تا ۱۸۰۰ فضای آموزشی ساخته و تحویل آموزش و پرورش بدهد که از این میان ۱۰۰ کلاس درس برای استان تهران، ۷۰۰ کلاس درس در ۱۵ شهرستان هدف در استان‌های کرمان، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، ایلام، اردبیل، کردستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمانشاه، گلستان، خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی و مابقی در سایر استان‌های کشور قرار دارند.

با توجه به توافقات جدیدی که بین این بنیاد و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس صورت گرفت قرار بر این شد تا ضمن تقویت و توسعه همکاری‌ها و تسریع آن پروژه‌های نیمه تمام با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اختیار این بنیاد قرار گیرد تا برای مهر ۹۹ تکمیل و تحویل شوند.

با توجه به توافق‌نامه‌های قبلی این بنیاد از سال ۹۵ تاکنون حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مدارس و فضاهای آموزشی در نظر گرفته بود و امسال هم با رایزنی‌های انجام شده اعتبارات جدیدی با هدف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066830

وب گردی

وب گردی