خطر ویروس کرونا برای کودکان

نتایج تحقیقات SARS-CoV-2 نشان می‌دهد ممکن است کودکان بیشتر از آنچه دانشمندان در ابتدا تصور می کردند تحت تأثیر این ویروس قرار بگیرند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، محققان تخمین زدند که تعداد کودکانی که در بیمارستان آمریکا با کووید-19 بستری بوده‌اند بیشتر از تعدادی است که مقامات پیش از این احتمال آن را می‌دادند.

مطابق مقاله ای که اخیراً در مجله مدیریت و عملکرد بهداشت عمومی منتشر شده مقامات ممکن است تأثیر SARS-CoV-2 روی کودکان را دست کم بگیرند.

محققان این تخمین ها را از تعداد کودکان آمریکایی که تا ششم آوریل 2020 در بخش مراقبت‌های ویژه کودک (PICU) حضور داشتند و همچنین با بررسی‌های بیماری همه گیر کووید-19 در چین طی ژانویه تا فوریه 2020 انجام دادند.

پیش بینی های آنها همچنین حاکی از آن است که در برخی از حالات، خدمات بهداشتی و درمانی ایالات متحده ممکن است از تعداد کودکانی که نیاز به مراقبت دارند، غافل شود.

پیش بینی های آنها همچنین حاکی از آن است که در برخی از حالات ، خدمات بهداشتی و درمانی ایالات متحده ممکن است از تعداد کودکانی که نیاز به مراقبت دارند، غافل شود.

داده های رسمی نشان می دهد که در ایالات متحده آمریکا، 74 کودک بین 18 مارس و 6 آوریل به دلیل COVID-19 در PICU بستری بودند.

محققان در پیش بینی های خود اظهار کردند که در بهترین حالت از هر 200 کودک 1 نفر به ویروس مبتلا و 991 نفر احتیاج به بستری شدن دارند که از این تعداد، 109 نفر به شدت بیمار می شوند و نیاز به مراقبت PICU دارند.

با توجه به اینکه میانگین مدت بستری برای کووید-19 در کودکان 14 روز است و تقریباً 5100 تخت PICU در سراسر ایالات متحده وجود دارد خدمات بهداشتی و درمانی برای کودکان محدود و تحت فشار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066863

وب گردی

وب گردی