پیشنهاد عجیب شهرخودرو برای لیگ نوزدهم/ تراکتور رسما وارد بازار نقل و انتقالات شد/ پرسپولیس به دنبال فرار از یک اعتصاب بزرگ

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

مشکل بزرگ پرسپولیس و یحیی؛ شکایت شهرخودرو

مالک باشگاه شهرخودرو از شکایت علیه باشگاه پرسپولیس خبر داد. فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو گفت: «اگر مدیران پرسپولیس مبلغ ۶ میلیارد تومان را پرداخت کنند ممکن است چک ضرر و زیان یک میلیارد تومانی را ببخشیم.»

حمیداوی در گفت‌وگوی تلفنی با یک برنامه تلویزیونی در ارتباط با شکایت از باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: «بله، بابت دریافت حق فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی شکایت کردیم.»

مدیرعامل شهر خودرو در خصوص اینکه آیا در صورت پرداخت نشدن مبلغ رضایتنامه گل‌محمدی، یحیی باید به شهر خودرو برگردد یا خیر، عنوان کرد: «این رضایتنامه صادر شده و گل‌محمدی برنمی‌گردد، اما اگر پرسپولیس پول رضایتنامه گل‌محمدی را پرداخت نکند، هم پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته می‌شود و هم نمی‌تواند هیچ پرداختی داشته باشد. چون همه پرداختی پرسپولیس را به بعد از پرداخت شهر خودرو منوط کردیم.»

پیشنهاد عجیب مالک شهرخودرو درباره ادامه مسابقات

شهرخودرو در حال حال حاضر با یک امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر از استقلال در رده پنجم قرار دارد و با توجه به رقابت شدید بالای جدول شاید شانس کمتری برای رسیدن به کسب سهمیه آسیایی را پیدا کند آن هم در حالی که این تیم در نیم فصل سرمربی اش و چند مهره کلیدی اش را هم از دست داد. فرهادحمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو اما درباره آینده مسابقات لیگ برتر ایده مدنظرخودش را دارد. او در این رابطه گفت:" به نظرم قهرمان و تیم‌هایی که سهمیه آسیایی می‌گیرند امروز اهمیت زیادی نسبت به 2 تیمی که می‌افتند و تیم‌هایی که بالا می‌آیند ندارند. فقط 2 تیم صعود کننده و سقوط کننده مهم هستند و این حائز اهمیت تر است. پیشنهاد من این بود که همین لیگ را به فصل آتی منتقل کنیم. یعنی با همین شرایط که پرسپولیس اول است و بقیه تیم‌ها در جایگاهشان هستند به همین شکل مسابقات لیگ بیستم را آغاز کنند. این موضوع هم چند اتفاق خوب دارد. هم می‌شود زمانبندی برای لیگ بعد کرد و از همه مهمتر این موضوع اتفاق می‌افتد که یک لیگ منظم خواهیم داشت."

تارتار: به قهرمانی در جام حذفی فکر نمی‌کنیم

مهدی تارتار درباره آخرین وضعیت بازیکنان نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: تیم ما به سه گروه تقسیم شده است و هر گروه به یکی از همکاران سپرده شده است. من و همکارانم تمرینات بازیکنان تیم‌مان را زیر نظر داریم و شرایط‌شان را بررسی می‌کنیم. آن‌ها ویدیوهای خود را روزانه برای ما ارسال می‌کنند و سعی می کنیم کیفیت‌شان تا حدودی حفظ شود. هرچند تمرینات انفرادی با گروهی بسیار تفاوت دارد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که " باتوجه به این‌که در جام حذفی جزو چهار تیم هستید چه برنامه‌ای برای ادامه حضور در این مسابقات دارید؟" عنوان کرد: واقعا شرایط به گونه‌ای است که نمی‌شود درباره این مساله فکر کنیم. امیدوارم هرچه زودتر این ویروس لعنتی برود تا بتوانیم برنامه ریزی درستی انجام دهیم و واقعیت این است که به قهرمانی فکر نمی‌کنیم و فقط منتظر بازگشت آرامش و سلامتی مردم هستیم.

تراکتور رسما وارد بازار نقل و انتقالات شد

مسئولان تراکتور به دنبال آن هستند تا در اولین گام نقل و انتقالات شان برای فصل بعد با ستاره های کنونی خود تمدید قرارداد کنند. آنها بعد از آنکه قرارداد ساکت الهامی سرمربی شان را تمدید کردند، حالا در اولویت هایشان تمدید با ستاره ها را قرار دادند.

بازیکنانی نظیر اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در پایان فصل جاری قراردادشان با تراکتور به پایان می رسد که مسئولان تراکتور در صدد هستند قرارداد این ستاره ها و سایر بازیکنان را قبل از پایان فصل جاری تمدید کنند و با تقویت تیم بتوانند برای لیگ بیستم برنامه ریزی کنند. ظاهرا مذاکرات اولیه با نفراتی که قراردادشان تمام شده، صورت گرفته و شاید در روزهای آینده منجر به عقد قرارداد جدیدمیان تراکتور و ستاره های این تیم شود.

فتاحی: 10 امتیاز اختلاف با پرسپولیس فیک است

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط این روزهای تیم اینطور حرف هایش را با "ورزش سه" آغاز کرد: شرایط ما هم مثل بقیه تیم ها است. ما طبق برنامه های آقای قلعه نویی که توسط آقای الهویی به بازیکنان منتقل می شود، کارمان را پیش می بریم و چیز جدیدی از سوی سازمان لیگ به ما اعلام نشده است. خارجی های ما هم با واتس آپ برنامه هایی که به آنها داده می شود را پیش می برند.

فتاحی در رابطه با حرف های افشین پیروانی به اختلاف 10 امتیازی اشاره کرد و ضمن قلابی خواندن آن گفت: به هر حال این 10 امتیاز، 3 امتیازش قلابی است. هر زمان در زمین بازی کردیم و شما بردید، می توانید به 10 امتیاز افتخار کنید. امیدوارم کمیته محترم استیناف با قاضیان خوبی که دارد، یک رای خوب بدهند، ممکن است این اختلاف اصلا به 4 امتیاز برسد. اگر ما بتوانیم بازی کنیم، ممکن است اختلاف به 4 امتیاز برسد و بقیه تیم ها هم ضرر نمی کنند، چون الان با این شرایط حق بقیه تیم ها هم خورده می شود.

سرپرست سپاهان حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: ما آرزو داریم که بازی در مستطیل سبز انجام شود و کری خوانی ها تمام شود. ضمن اینکه 10 امتیاز اختلاف دردآور نیست، چون فعلا سه امتیازش قلابی و فیک است.

پرسپولیس به دنبال فرار از اعتصاب سال ۹۹

بازیکنان تیم پرسپولیس در هفته های اخیر با دعوت از سوی مدیریت باشگاه برای انجام جلسه مواجه شدند و به تناوب به دیدار مهدی رسول پناه، علی رغبتی و مهرداد هاشمی رفتند تا درباره مشکلات خود صحبت کنند. باشگاه پرسپولیس هیچ خبر رسمی ای را درباره محتوای این جلسات منتشر نکرد و بازیکنان نیز ترجیح دادند مصاحبه نکنند اما احتمالا عمده بحث درباره بحران های مالی پیش روی باشگاه و همچنین درخواست های بازیکنان برای پرداخت حقوقشان بوده است.

سرخ ها در سال‌های گذشته اعتصاب بزرگ را باوجود وضعیت مالی بهتر تجربه کردند و حالا در شرایطی که هم درآمدهای باشگاه کاهش یافته، هم حقوق بازیکنان به طبع بیشتر شده و هم بدهی های خارجی به شکل افسار گسیخته ای بالا رفته اند، شاید بسیاری تصور کنند که با شروع تمرینات اولین اعتصاب بازیکنان این تیم ثبت شود. اما با این حال شاید مدیریت و البته هواداران پرسپولیس انتظار داشته باشند که بازیکنان در وضعیت فعلی باشگاه را درک کنند. این در حالی است که البته بازیکنان فوتبال به خصوص در تیم های بزرگ و باتوجه به موفقیت های خود، انتظار دارند که باشگاه به حداقل تعهداتی که در قراردادشان آمده پایبند باشد.

باید دید در هفته ها و ماه های آینده باشگاه پرسپولیس چه خواهد کرد و به خصوص باتوجه به این که اولویت قرمزها پرداخت بدهی خارجی و جلوگیری از ایجاد مشکلات پیشین است، شاید بازیکنان برای دریافت مطالبات خود، همانطور که در طول فصل منتظر بودند، انتظار بکشند.

اختلاف میلیاردی پرسپولیس و اسپانسر باشگاه

باشگاه پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری قرارداد همکاری با یک کارگزار بورس برای استفاده از برند سرخ‌ها در راستای درآمدزایی امضا کرد که این روزها تبدیل به اختلاف بین مدیران دو طرف شده است.

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس با ارائه راهکاری جدید خبر از عقد قرارداد با این کارگزار را در حالی رسانه‌ای کرد که آنها را حامی مالی خود عنوان نکرد و تنها از این شرکت به عنوان منبعی برای دستیابی به قراردادهای مالی سرخ‌ها اسم برد.

«آتیه داده پرداز» نیز طبق این توافق اقدام به راه اندازی اپلیکیشن باشگاه پرسپولیس کرد تا آن را تبدیل به منبع درآمدی مطمئن برای سرخ‌ها کند و به ازای تراکنش‌های انجام شده در آن بتواند پولی را به حساب پرسپولیس واریز کند.

با این حال این شرکت طبق گفته مدیران باشگاه، تا پایان بهمن ماه سال گذشته طی دو مرحله مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به حساب پرسپولیس واریز کرد که به ازای آن دو فقره چک نیز تحویل گرفت تا نشان دهد پول دریافتی پرسپولیسی‌ها در قالب قرض بوده است. قرار است این پول پس از حسابرسی طرفین از بخش درآمدزایی اپلیکیشن برای باشگاه پرسپولیس بابت هر تراکنش، کسر شود.

نکته جالب توجه اظهار نظر یکی از مدیران این کارگزاری در قبال میزان پرداختی به باشگاه پرسپولیس است که ادعای پرداخت ۲۵ میلیارد تومانی به سرخ‌ها را داشته است. اختلاف ۱۰ میلیارد تومانی با رقمی که باشگاه پرسپولیس اذعان به دریافت آن دارد و تاکنون نیز واکنشی به آن نداشته است. قراردادی که تاکنون بصورت شفاف رسانه‌ای نشده و تبدیل به اختلاف عمیق بین باشگاه پرسپولیس و تنها حامی مالی فعلی سرخ‌ها شده است.

دانشگر: فرشید اسماعیلی دلسوز استقلال است

فرشید اسماعیلی بازیکنی ممتاز در جمع استقلالی ها است که در سال های گذشته از بهترین بازیکنان این تیم فوتبال استقلال به شمار می آمده است. در عین حال آنطور که محمد دانشگر هم تیمی اش می گوید اسماعیلی بازیکن دلسوز استقلال است که بی عملی مدیریت کلان باشگاه را با کارهایی در حد توانش جبران می کند.

دانشگر گفت: من مطمئنم هستم از مصاحبه روز گذشته فرشید اسماعیلی سو برداشت شده است. برای هیچ کس به اندازه اسماعیلی احترام به بزرگتر و پیشکسوت مهم نیست و آقایان جباری، فنونی زاده و کلا همه کسانی که در این باشگاه زحمت کشیده اند تاج سر ما هستند. اگر استقلال به این بزرگی و عظمت رسیده به خاطر تلاش های این بزرگان است و ما همه این را خوب می دانیم. فرشید را من خوب می شناسم و او هرگز به بزرگتر خود بی احترامی نکرده و نمی کند.

وی ادامه داد: شاید فرشید دوست نداشته باشد من بگویم ولی او شب عید به ماساژورها و تدارکات تیم پول داد تا آنها با جیب خالی به خانه نروند. او دلسوز استقلال است و این را می توانید از تمام بچه ها سوال کنید. مطمئنا فرشید اگر حرفی زده به خاطر دلسوزی بوده است.

وساطت یاغی پرسپولیس درماجرای خواننده و کریمی

طی روزهای گذشته امیرحسین مقصودلو خواننده خارج نشین و علی کریمی اسطوره فوتبال ایران جدل های مجازی زیادی داشتند و فضای عجیبی ایجاد شد. اهانت هایی که از سوی آن خواننده به کریمی انجام شد باعث شد تا طرفداران او به صفحه کریمی بروند و توهین هایی انجام دهند و از طرفی طرفداران پرشمار جادوگر نیز به واکنش برخاستند.

از این رو ادامه دار شدن ماجراها سبب شد تا علی انصاریان ستاره سابق پرسپولیس که یکسال در استقلال بازی کرد و لقب یاغی را به دوش کشید، وارد شود و با درخواست از خواننده مذکور بخواهد به ماجرا پایان دهد.
انصاریان ضمن حمایت از علی کریمی در اینستاگرامش اعلام کرده که با آن خواننده صحبت کرده و از او خواست تا به حواشی پایان بدهد و حرمت اسطوره فوتبال ایران را نگه دارد.

کد خبر: 1066872

وب گردی

وب گردی