سپاه منشأ خدمات بسیاری برای کشور و جهان اسلام است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: سپاه پاسداران در طول ۴۰ سال اخیر منشأ خدمات بسیار بزرگ و پر برکتی برای نظام اسلامی و جهان اسلام بوده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام سید ضیاالدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، با حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی دیدار کرد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس این نهاد انقلابی به فرمان مبارک حضرت امام (ره) اظهار داشت: سپاه پاسداران در طول ۴۰ سال اخیر منشأ خدمات بسیار بزرگ و پر برکتی برای نظام اسلامی و جهان اسلام بوده است به همین دلیل این شجره طیبه توانسته است به موفقیت‌های چشمگیری در حفظ انقلاب اسلامی دست یابد.

وی افزود: در تعابیر حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی عبارات بسیار بلند و حکیمانه‌ای در باب تجلیل از سپاه پاسداران وجود دارد؛ امام خمینی (ره) در تعبیر تاریخی و بلندی به جهت اهمیت جایگاه و مأموریت سپاه پاسداران در حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی به آرمان‌های انقلاب فرموده‌اند «ای کاش من هم یک پاسدار بودم».

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: این نهاد مقدس و انقلابی از روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب حضور پررنگ و تأثیرگذار در دوران دفاع مقدس و هزاران مأموریت خطیر و سرنوشت‌ساز دیگر ثابت کرده است با اقتدار و صلابت گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا و ولی امر مسلمین از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی پاسداری و حراست می‌کند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی نیز در این دیدار با تقدیر از حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به آمادگی و جانفشانی پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب تأکید کرد: این نهاد مقدس روزبه‌روز بالنده‌تر با قدرت‌تر و آماده‌تر از گذشته در حال انجام مأموریت‌های خطیر خود است.

وی با ذکر خاطراتی از ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید مدافع حرم حججی و سایر شهدای سرافراز سپاه پاسداران، سپاه را نهادی مکتبی با بصیرت، دشمن‌شناس و استکبار ستیز دانست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برای تعامل و هم‌افزایی و ارتباط تنگاتنگ حوزه نمایندگی ولی فقیه با سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اعلام آمادگی کرد.

کد خبر: 1066892

وب گردی

وب گردی