ممنوعیت  تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده  کرج - چالوس تا شنبه

 رئیس پلیس راه راهور ناجا از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور از جمله ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سیدتیمور حسینی گفت: تردد موتورسیکلت ها از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه تا ساعت ۶ روز شنبه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است اما تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه راهور ناجا افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه 5 اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با بیان این که تردد کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، گفت: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.

سردار حسینی در خصوص دیگر محدودیت های محور هراز افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ روز جمعه پنجم اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۹ تا ۲۴ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

وی در پایان گفت: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066948

وب گردی

وب گردی